حمله باند ولایت به مطهری (نزدیک به رفسنجانی)

انتشار بیانیه از علی مطهری درباره برخورد با عوامل شنود دفتر کارش در وزارت اطلاعات برکناری دو مدیر این وزارتخانه با واکنش تند برخی اصولگرایان روبه رو شده است. روزنامه کیهان این نماینده را متهم کرد که در "تور" سرویس های اطلاعاتی افتاده است.

به گزارش فرارو، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که حدود ۵ ماه پیش از کشف دستگاه شنود و دوربین فیلمبرداری در دفتر کارش خبر داده بود روز شنبه 23 اذر ماه اعلام کرد که که یک معاون و یک مدیرکل وزارت اطلاعات در ارتباط با این پرونده برکنار شده‌اند.

اما روزنامه کیهان امروز در مطلبی اظهارات علی مطهری را نوعی "فرار به جلو" دانست و نوشت تغییر معاون وزارت اطلاعات ربطی به ماجرای شنود دفتر علی مطهری ندارد.

بنا ادعای روزنامه کیهان سرویس های اطلاعاتی برای علی مطهری "تور" پهن کرده اند. کیهان نوشت: «از چندی پیش سرویس مربوطه مقدماتی را تدارک کرده و بدون اطلاع مطهری، به وی نزدیک شده بود. اما نیروهای سخت‌کوش وزارت اطلاعات که این سناریوی خطرناک را کشف کرده بودند، مطهری را در جریان ماجرا قرار می‌دهند.»

کیهان نوشت که مطهری "پس از اطلاع از این مسئله حتی از وزارت اطلاعات تشکر" کرده و "رئیس‌ مجلس نیز در جریان موضوع" قرار گرفته است.

روزنامه کیهان اظهارات اخیر مطهری در باره شنود دفتر کارش را تغییر "ریل" خوانده و این موضوع را عجیب دانسته است.

صبح امروز علی مطهری به خبر کیهان واکنش نشان داد و گفت: «حرفهای کیهان نیازی به تکذیب ندارد، اکثریت قابل توجه مردم حرف های کیهان را نمی پذیرند.» نماینده مردم تهران تاکید کرد: «بالاخره کیهان باید افتضاح همکاران و همفکرانش را به گونه ای جمع کند، مطلب همان است که من در بیانیه ای روز شنبه 23 آذر بیان کردم.»

اما این تنها روزنامه کیهان نبود که اظهارات علی مطهری را رد می کند. اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز معتقد است که "علی مطهری خودش بریده و دوخته" است.

کوثری گفت: «تا جایی که ما در جریان هستیم وزیر اطلاعات به آقای مطهری گفته که این مسائل ارتباطی به ما ندارد اما من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نمی‌دانم چطور آقای مطهری ادعا کرده که معاون وزارت اطلاعات به خاطر شنود مکالمات وی برکنار شده است.»

کوثری نیز برکناری معاون وزارت اطلاعات را به پرونده شنود مطهری مربوط نمی داند. و سخنان مطهری در این زمینه را "ساخته و پرداخته " ذهن او می داند.

مهدی کوچک زاده نماینده نزدیک به "جبهه پایداری" هم در وبلاگ خود با انتشار مطلبی به علی مطهری تاخت. کوچک زاده نوشت: «به راستی مگر آبروی نظام و دستگاه امنیتی آن ارث پدری کسی است تا بتواند به این راحتی آن را به چالش بکشد و بعد که حقایقی آشکار می شود آن را ماستمالی کند؟ به راستی چرا این بار علی مطهری خیلی علاقه مند است که قانع شده باشد؟»

چهارشنبه، 27 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-18 ساعت 12:12
خبر بعدی : توافق ژنو؛ هم اکنون با چه اروپايی روبرو هستيم؟
خبر قبلی : مرتضوی برای رهایی خود همه را لو خواهد داد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -