ظریف: اگر لازم باشد مذاکرات قطع می شود

ظریف: هر لحظه مقام معظم رهبری تصمیم بگیرند این تصمیم در مذاکرات اعمال می شود

به گزارش رسانه های حکومتی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در گردهمایی سراسری مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها که امروز چهارشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: درباره اینکه سردار جعفری (سرکرده سپاه) گفته است در مذاکرات و توافقنامه امتیاز زیادی دادیم و امتیاز کمی گرفتیم باید بگویم، نظر ایشان محترم است البته من کارم بیشتر مذاکره است و اعتقادم این نیست آن چه که ما به دست آوردیم این بود که ساختمان تحریم ها فروریخت. البته این که آقای کوهن معاون خزانه داری آمریکا حرف های بی ربط و بی معنی زیاد می زند به خاطر این است که می خواهد ساختمان تحریم ها را حفظ کند.

ظریف افزود: رهبری چارچوب کلی را تعیین می کنند و مسئولیت مذاکره با من است، ایشان صحبت کردند و بزرگواری شان نسبت به من را مطرح کردند، من نیز قدردان این بزرگواری هستم، فقط به احترام سوالی که پرسیده شد می گویم ما باید خرج و نظام و رهبری شویم نه اینکه رهبری خرج ما و نظام شود.

وزیر خارجه رژیم گفت: من قصد ندارم از مقام معظم رهبری خرج کنم ولی هر لحظه مقام معظم رهبری تصمیم بگیرند این تصمیم در مذاکرات اعمال می شود و اگر لازم باشد مذاکرات قطع می شود.

چهارشنبه، 27 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-18 ساعت 11:12
خبر بعدی : سفارت رژیم در انگلیس بازگشایی نشده است
خبر قبلی : اشتون: تاریخی برای لغو تحریمها مشخص نشده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -