حمله شدید رفسنجانی به سیاست های ولی فقیه

رفسنجانی طی سخنانی در رفسنجان با انتقاد شدید از سیاستهای ولی فقیه در سالهای اخیر گفت: اکنون در ازای روزانه یک میلیون بشکه نفت که صادر می‌کنیم اجناسی تقلبی از جمله سم‌های خارجی به ما می‌دهند.

ایسنا نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار علما و روحانیون رفسنجان با انتقاد از برخی سیاست‌های سال‌های اخیر افزود: در قدیم روزانه چهار میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم و در ازای آن ارز وارد کشور می‌شد اما اکنون در ازای روزانه یک میلیون بشکه نفت که صادر می‌کنیم اجناسی تقلبی از جمله سم‌های خارجی به ما می‌دهند که زمین‌های ما را خراب کرده است.

رفسنجانی در ادامه سخنان خود، ضعف مديريت داخلی را عامل تحريمها معرفی کرد و گفت: سموم خارجی تقلبی و قاچاق یکی از ضررهایی است که ما می‌خوریم و یکی دیگر از مشکلات کشور این است که مواد اولیه کارخانجات را باید از خارج با هزینه هنگفت تهیه کنیم که برای کشور گران تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون چهار هزار طرحِ مانده داریم که ۲۶۰ طرح از آن‌ها را می‌توانیم پول داده و بسازیم.


ولی فقيه مواظب است طغيان نشود

رفسنجانی طی سخنانی در باره مخالفت های درونی رژیم با توافقنامه هسته ای ژنو گفت: مذاکرات می خواست شروع شود عده ای نمی گذاشتند و شروع به اعتراض کردند و افراد را سازشکار معرفی می کردند.

رفسنجانی در ادامه سخنان خود بر خوردن جام زهر اتمی توسط خامنه ای تاکيد کرد و گفت: اولين قدم خوب برداشته شده است. خاصيت ولی فقيه در همين است که مواظب باشد طغيان نشود.

چهارشنبه، 27 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-18 ساعت 10:12
خبر بعدی : لاریجانی: تلاشهايی برای سياسی کردن حقوق بشر
خبر قبلی : توافق هسته ای ژنو؛ چه کسی راست می گوید؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -