رژیم می خواهد بر سر جزایر سه گانه معامله کند

سایت تابناک: در چند روز اخیر موج خبری گسترده ای در میان رسانه‌ها درباره جزایر ایرانی به وجود آمده است. اگرچه این اقدامات هیچ تاثیری بر مالکیت ایران بر این جزایر ندارد اما یک نگرانی را در درون کشور دامن می‌زند که نکند این اخبار واقعیت داشته باشد.

مثلا در چند روز گذشته پایگاه خبری (Defence News) مدعی شده بود ؛ ایران و امارات عربی متحده مقدمات لازم برای انعقاد توافقی درباره جزایر ایرانی مورد ادعای شیخ‌نشین امارات را فراهم کرده‌اند و به رسیدن به یک توافق بسیار نزدیک شده اند.

براساس ادعای این سایت خبری ، منابع نزدیک به مذاکرات بین ایران و امارات عربی متحده اعلام کرده اند، توافق بین ایران و امارات درباره انتقال مالکیت جزایر استراتژیک به شیخ‌نشین حوزه خلیج‌فارس در دیدار اخیر شیخ عبدالله بن‌زاید‌آل‌نهیان از تهران مطرح شده است.

جالب است، که این سایت در ادامه می نویسد این توافق بین دو طرف به معنای بازی برد- برد است. چرا که ایران می تواند از نفع اقتصادی و گسترش تبادل اقتصادی با امارات بهره برداری کند و امارات نیز به حقوق حقه خود در این زمینه دست می یابد.!! همچنین این وب سایت خبری مدعی شده است که مذاکراتی پیرامون جزایر ایرانی در حال انجام است و در نهایت بهترین راهکار را توافق بر سر جزایر می داند.

آدينه، 22 آذر ماه 1392، 8:28 بعدازظهر برابر با 2013-12-13 ساعت 14:12
خبر بعدی : آرزوی رژیم اسلامی: بریدن سر یهودیان مانند گوسفند
خبر قبلی : منافع ملی؛ گفتگو با رضا پهلوی، طبرزدی و اسانلو


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -