برخی خیرخواه دولت روحانی نیستند

یک استاد دانشگاه گفت: برخی خیرخواه دولت روحانی نیستند.

مسلم معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: گروه‌هایی که تا امروز بیشتر منافعشان از طریق چالش‌ها و کشمکش‌های سیاسی تامین می‌شد، امروز با بحث گفتمان اعتدال و وحدت‌افزایی در جامعه با تنش مواجه شده‌اند.

مدیر رسانه‌ای جبهه متحد اصول‌گرایان استان کرمانشاه با اشاره به مهیا نبودن فضای غبارآلودی که این افراد در آن منافع خود را پیش ببرند، تاکید کرد: در استان کرمانشاه نیز گفتمان اعتدال و فراجناحی که استاندار به آن اشاره کرد، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی، عقلای قوم، بزرگان، سیاسیون، روحانیت و جناح‌های مختلف سیاسی از این گفتمان حمایت کرده و به مدیریت جدید استان تبریک گفتند.

معین تصریح کرد: این گفتمان در امتداد گفتمان ولایت قرار داشته و امید است وحدت و هم‌افزایی ایجاد شده‌ در راستای پیش‌برد اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی باید برای رسیدن به اهداف والای انقلاب به‌کار آید، ابراز داشت: اقشار مختلف نیز از این رویکرد مدیریت جدید در استان استقبال کرده و به استاندار تبریک گفتند.

این کارشناس مسائل سیاسی معتقد است فضای وحدت و هم‌دلی سره را از ناسره جدا کرده و افرادی که در مجامع مختلف از صحبت‌های استاندار در بحث فراجناحی ناراحت شدند، دیگر جایگاهی برای عرض اندام نخواهند داشت.

وی در خصوص صحبت‌هایی در زمینه اینکه اصول‌گرایان با واژه‌های فراجناحی برای استاندار دام پهن کرده‌اند، افزود: واژه فراجناحی را رئیس جمهور به‌درستی مطرح کرده است.

معین یادآور شد: منظور آن‌ها از دام این است که واژه‌ اعتدالی دولت یک دام بوده، بنابراین این افراد خیرخواه دولت روحانی هم نیستند.

به گفته این استاد دانشگاه، شاید رئیس جمهور از بعضی افراط و تفریط‌ها در عرصه‌های سیاسی خسته شده باشد و به‌درستی نیاز مردم را تشخیص داده است.

وی با بیان اینکه گفتمان دوری از افراط و تفریط و گفتمان نه شرقی و نه غربی همان گفتمان انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: مردم گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند.

معین اذعان داشت: گفتمان دوری از افراط و تفریط و شرق و غرب را کنار زدن و گفتمان ولایت از ابتدای انقلاب مطرح بوده و دولت روحانی امروز منادی آن شده است.

مدیر پایگاه خبری مرصاد با تاکید بر اینکه اگر هم بحث اعتدال‌گرایی و فراجناحی که دولت مطرح کرده دام باشد، این دام را رسانه‌های اصول‌گرا پهن نکرده‌اند.

چهارشنبه، 20 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-11 ساعت 12:12
خبر بعدی : دولت پیر ریسک ‌پذیر نیست
خبر قبلی : استفاده رژيم از سفارتخانه ها برای انتقال سلاح


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -