كلاهبردار 4000 ميليارد تومانی با كرم قرمز

كلاهبرداري كه با جلب اعتماد 12 هزار نفر در دفاتر مختلف شركتش توانسته بود، سرمايه‌اي حدود 4000 ميليارد تومان به جيب بزند تنها مجوز فعاليت خانگي داشت و حالا مشخص نيست كه از ايران خارج شده يا از ديد قانون پنهان مانده است؟

به گزارش ايسنا، يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي توليدكننده كرم‌هاي قرمز كه از 26 ماه پيش با تبليغات گسترده در شبكه‌هاي استان البرز و البته ديگر شبكه‌هاي صدا و سيما موفق به جذب تعداد بسياري از سرمايه‌گذاران شد، چندي است با دريافت حدود 4 هزار ميليارد تومان از متقاضيان سرمايه‌گذاري سرنوشت نامشخصي پيدا كرده است.

البته حالا كه اين كلاهبرداري براي همه محرز شده و مسئولان به دنبال يافتن «الف. شريفي» مديرعامل اين شركت براي احقاق حقوق مردم هستند، زواياي پنهاني از فعاليت غيرقانوني اين شركت روشن شده كه جالب توجه است.

يكي اينكه مديرعامل اين شركت كه همه به نام «دكتر» خطابش مي‌كردند، همواره خود را به عنوان يكي از متنفذان در درون دولت گذشته و البته آشناي برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي معرفي مي‌كرد تا بتواند بيشتر اعتماد مردم را جلب كند؛ به گونه‌اي كه گفته مي‌شود نامبرده همواره فيلم‌هاي خود را از همراهي‌اش با رئيس‌جمهور سابق در سفرهاي استاني در تبليغات تلويزيوني و به عنوان كارآفرين برتر منتشر مي‌كرد يا فيلم و عكس‌هايي از جلسات با نمايندگان كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي و كارآفرينان برتر استان.

البته مشخص نيست كسي كه مجوز فعاليت خانگي داشت و البته آن هم باطل شده، چگونه توانسته بود با افتتاح سه دفتر در محمدشهر كرج، اقدسيه و اسلامشهر با اين حجم عظيم سرمايه‌گذاري فعاليت كند، يعني در اين بين و طي 26 ماه فعاليت اين شركت، هيچ دستگاه نظارتي نبود تا از مسئولان اين شركت مجوز فعاليت بخواهد يا...!

یکشنبه، 17 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-08 ساعت 04:12
خبر بعدی : شایعه وجود اورانیوم در هوای مسموم اهواز
خبر قبلی : تحول گردانندگان فيس بوک شرط رفع فیلتر


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -