تنها 30 درصد شهرک صنعتی شماره یک قوچان فعال است

فرماندار قوچان گفت: تنها 30 درصد از شهرک صنعتی شماره یک قوچان فعال بوده که بخشی از آن متوجه شرایط کشوری و قسمت دیگر عدم توجه مدیران برای توسعه، مدیریت و توجه به سقف و کف اختیارات در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان در جمع مدیران شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: مدیران باید به شاخصه‌های فرهنگی جامعه و روش‌های مدیریتی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند تا با شناخت از فرهنگ و جغرافیای مردم آن منطقه، خدمت به مردم در راستای دین میسر شود.

وی هماهنگی و همدلی در حوزه امنیت و شورای تأمین شهرستان قوچان را مطلوب دانست و افزود: شعار همدلی، وحدت و هماهنگی بین مدیران باید مدنظر قرار گرفته تا در راستای خدمت صادقانه و عمل در چارچوب کارها صورت گیرد.

رئیس شورای اداری قوچان با بیان اینکه بیش از 27 درصد جمعیت قوچان در حال فراگیری تحصیل در سطح دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان هستند، یادآور شد: می‌توان با استفاده از این قشر در حال تحصیل فرهنگ و مطالب مناسبی را در چارچوب قوانین و مقررات در سطح جامعه نشر داد.

وی تاکید کرد: یکی از شاخصه‌های مدیریتی سندنویسی بوده و هر دستگاه‌ اجرایی باید به صورت میان‌مدت و کوتاه‌مدت دارای سند توسعه باشد تا مجموع این اسناد سند توسعه شهرستان را شکل دهد.

قامتی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی باید با توجه به سخنان مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار داد، تصریح کرد: اقتصاد شهرستان قوچان در بخش روستایی مبتنی بر کشاورزی و دامپروری و استفاده حداکثری از منابع و در بخش شهری توجه ویژه به موضوع صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به اینکه در بخش شاخصه‌های کتابخانه‌ای از استان عقب هستیم، تصریح کرد: در بخش صنعت فقط 30 درصد از شهرک صنعتی شماره یک قوچان فعال بوده که بخشی از آن متوجه شرایط کشوری و بخش دیگر عدم توجه مدیران برای توسعه، مدیریت و توجه به سقف و کف اختیارات در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

فرماندار قوچان گفت: توان علمی شهرستان قوچان از نظر سیستم دانشگاهی به ویژه دانشگاه مهندسی فناوری‌ نوین بالا است اما از این ظرفیت استفاده نشده و ارتباط دانشگاه با سیستم اداری ضعیف است.

شنبه، 16 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-07 ساعت 12:12
خبر بعدی : بودجه‌های قرآنی محدود است/ مسئولان چاره‌اندیشی کنند
خبر قبلی : این افراد در جلسات شورای انقلاب فرهنگی چه می‌کنند؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -