شعار دانشجویان؛ قطع برنامه روحانی از صداوسیما

در جريان سخنرانی امروز روحانی در دانشگاه ملی (بهشتی) در تهران به رغم محدوديتها و کنترلهای شديد امنيتی، جمعی از حاضران شعار زندانی سياسی آزاد بايد گردد، سردادند.

ايادی پاسدار و بسيجی رژيم نیز در پاسخ به آنها شعار می دادند: فتنه گر منافق اعدام باید گردد.

مزدوران بسیجی همچنین برای خاموش کردن شعار دانشجویان فرياد می زدند: انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز از دیگر شعارهای مزدوران بسیجی بود.

در ادامه این وضع تلويزيون رژيم پخش مستقيم برنامه سئوال و جواب از روحانی را قطع کرد.


نگرانی شدید رژیم از فتنه‌ گری در دانشگاهها

جوان آنلاین (پاسداران): ازجمله افرادي كه نسبت به فضاي دانشگاه‌ها احساس نگراني مي‌كند، كامران دانشجو وزير سابق علوم است كه روز گذشته در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز عبادي سياسي جمعه تهران گفت: اين دانشگاه است كه سرنوشت كشور را معلوم مي‌كند و اگر اهالي فتنه در دانشگاه مسئوليت داشته و اساتيد آن ضد دين باشند، آيا ملت مي‌تواند سرنوشت خود را به آن بسپرد؟

وزیر سابق علوم با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اهالی فتنه درون دانشگاه نفوذ کنند، ادامه داد که اگر چنین شود پشیمان خواهیم شد.

این در حالیست که یک تشکل دانشجويی نزدیک به اصلاح طلبان اعلام کرده مراسم گرامی داشت روز دانشجو، روز شنبه ۱۶ آذر از ساعت ۲ بعداز ظهر در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با اعمال محدودیت هایی از جانب رئیس و حراست دانشگاه تهران اعمال شده است، از سخنرانی عبدالله نوری، مصطفی معین و خویینی ها ممانعت شده و تاکید شده که به هیچ عنوانی نام میرحسین موسوی برده نشود.

شنبه، 16 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-07 ساعت 10:12
خبر بعدی : برخورد غیرانسانی با دانش آموز 14 ساله و خودکشی
خبر قبلی : کشیش دربند آمریکايی در زندان تهدید به مرگ شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -