هشدار به روحانی نسبت به حذف سپاه از پروژه‌های سودآور

دیگربان: سایت «صلح نیوز» به نقل از یک مقام ارشد قرارگاه «خاتم‌الانبیاء» با اشاره به آغاز «حذف» سپاه از پروژه‌های عمرانی از سوی دولت یازدهم٬ نسبت به ادامه این سیاست هشدار داد.

این سایت روز چهارشنبه (۱۳ آذر) به نقل از این مقام که نامش فاش نشده٬ نوشته «دولت یازدهم خلع ید موسسات مهندسی وابسته به سپاه از پروژه‌های عمرانی کشور را کلید زده است.»

این مقام گفته «خارج کردن» سپاه از پروژه‌های نقتی و گازی عسلویه آغاز شده و گفته می‌شود زارت نیرو هم درصدد حذف سپاه از پروژه‌های سدسازی، انتقال آب و نیروگاهی است.

وی افزوده که «برخی آقازاده‌ها و وابستگان مدیران جدید دولتی اکنون برای تسلط بر پروژه‌های پیمانکاری دولتی و حذف سپاه از این پروژه‌ها خیز برداشته‌اند.»

این مقام قرارگاه «خاتم‌الانبیاء» از حسن روحانی خواسته با این پدیده مقابله کند و هشدار داده «در صورت حذف سپاه، در روند اجرای پروژه‌های عمرانی اختلال ایجاد خواهد شد.»

قرارگاه «خاتم‌الانبیاء» سپاه پاسداران در حال حاضر هزاران پروژه عمرانی در اختیار دارد که ارزش آن‌ها بیش از ده‌ها میلیارد تومان است.

این قرارگاه با کنار زدن پیمانکاران و بخش‌های خصوصی در اقتصاد٬ صد‌ها پروژه سود‌آور از دولت‌های سابق دریافت کرده است.

۲۵ شهریور نیز حسن روحانی در جمع فرماندهان سپاه از آن‌ها دعوت کرد با بر عهده گرفتن «چند پروژه ملی» به دولت در زمینه مقابله با تحریم‌ها٬ گرانی‌ها و قاچاق کالا کمک کند.

آدينه، 15 آذر ماه 1392، 5:45 صبح برابر با 2013-12-05 ساعت 19:12
خبر بعدی : 16 آذر؛ بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه های آزاد
خبر قبلی : شرط عربستان برای عادی سازی روابط با رژیم تهران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -