حتی برای تامین لباس ورزشکاران با مشکل مواجهیم

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی گفت: هیات شمشیر بازی استان حتی برای تامین لباس برای ورزشکاران با مشکل مواجه است.

علی نجف زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: در ارزیابی که توسط اداره کل تربیت بدنی آذربایجان غربی از تمامی هیات های ورزشی استان صورت گرفته است، رشته شمشیر بازی بعد از والیبال در رتبه دوم قرار دارد که این نشان دهنده عملکرد خوب هیات است.

وی در ادامه تصریح کرد: رشته شمشیر بازی در استان قدمتی ۱۰ ساله و گذشته ای درخشان دارد ولی هنوز در تامین لباس برای بازیکنان تیم خود با مشکلات دست و پنجه نرم می کند.

نجف زاده همچنین گفت: در سطح استان بیش از ۱۵۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در این رشته داریم که در کشور از جایگاه ویژه ای برخورداریم. در تورنمنت های کشور و آسیایی حضور موفقی نیز داشته‌ایم. اخیرا پنج نفر از آذربایجان غربی جهت شرکت در جام جهانی شمشیر بازی که در تهران برگزار می شود نیز دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات رشته شمشیربازی وارداتی است و تولید داخل نداریم گفت: هیات شمشیر بازی استان برای تامین لباس و تجهیزات در وضعیت نامناسبی قرار دارد و با توجه به اینکه قیمت ها هر روز افزایش می یابد متاسفانه بودجه و اعتبارات هیات هم روز به روز کاهش یافته و به یک پنجم حالت قبلی رسیده است.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به خاطر بازی های آسیایی که در کره جنوبی برگزار می شود از آذربایجان غربی ۴ رشته مختلف شانس حضور در این مسابقات را دارند و از مسئولین عاجزانه می‌خواهیم از ورزشکارانمان حمایت کنند و مطمئن باشند که این حمایت ها در کسب نتیجه بهتر موثر خواهد بود.

چهارشنبه، 13 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-04 ساعت 12:12
خبر بعدی : حذف یارانه 30درصد جامعه بصورت تصادفی؟
خبر قبلی : معلولان از حداقل امکانات مورد نیاز محروم هستند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -