یزد در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بار لرزید

استان زلزله خیز یزد در طول ۲۴ ساعت گذشته شاهد بروز حداقل هفت زلزله کوچک و بزرگ بود.

به گزارش مهر، استان یزد که به گفته مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانی زلزله خیز است و روزانه به طور متوسط پنج زلزله کوچک و بزرگ در آن به وقوع می‌پیوندد، در ۲۴ ساعت گذشته، هفت بار لرزید که عمده این زلزله‌ها در جنوب شرقی استان و در شهرستانهای بافق و بهاباد به وقوع پیوسته است.

زلزله نخست در طول ۲۴ ساعت گذشته، در ساعت ۱۳:۵۶ دیروز به قدرت ۲.۱ ریشتر و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین در منطقه بهاباد رخ داده است.

زلزله بعدی استان نیز در شهرستان بافق و در ساعت ۱۴:۴۲ رخ داد که قدرت این زلزله نیز دو ریشتر گزارش شده است و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

اما زلزله بعدی این بار در ساعت ۱۶:۲۹ در شهرستان ابرکوه رخ داد که این زلزله ۱.۹ ریشتر قدرت داشت و در عمق هشت کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

عقدا نیز امروز شاهد زلزله‌ای ۱.۴ ریشتری بود که این زلزله در ساعت ۵:۵۳ بامداد و در عمق ۱۴ کیلومتری زمین رخ داد.

دو زلزله دیگر نیز امروز به فاصله دو ساعت، در شهرستان بافق رخ داد به نحوی که هر دو زلزله، ۲.۱ ریشتر قدرت داشت و زلزله اول در ساعت ۱۵:۵۸ در عمق ۱۵ کیلومتری و زلزله دوم در ساعت ۱۷:۱۶ در عمق ۱۴ کیلومتری زمین رخ داده است.

خوشبختانه هیچ یک از این زلزله‌ها خسارتی در بر نداشته و گزارشی از مناطق و کانون‌های زلزله در این زمینه به مدیریت بحران استان یزد گزارش نشده است.

سه شنبه، 12 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-03 ساعت 05:12
خبر بعدی : تجمع قهوه خانه داران مقابل مجلس
خبر قبلی : به روحانی فحش سیاسی می‌دهند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -