حمله به روحانـی از تریبـون شهـرداری تهران

سرویس سیاسی خرداد: در هفته گذشته، به مناسبت هفته بسیج یادواره های گوناگونی در ادارات، ارگان ها، مدارس و... برگزار شد. در این میان شهرداری تهران نیز در تقریبا تمام ادارات خود، گرامیداشت این مناسبت را برگزار کرد.

به گزارش سلام نو، در مراسمی که در سازمان نوسازی شهرداری تهران برگزار شد، علیرضا جعفری مدیرعامل این سازمان در جمع پرسنل و میهمانان این مجموعه سخنرانی کرد. اما بر خلاف آنچه که انتظار می رفت جعفری سخنان خود را بر روی موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و بسیج معطوف نکرد و در سخنانی کاملا سیاسی به رئیس جمهور منتخب تاخت.

وی با تخطئه اظهار نظر روحانی در گزارش تلویزیونی اش مبنی بر آنکه دولت پیشین «پولدارترین و بدهکارترین» دولت بود، گفت که روحانی بی انصاف است و دولت گذشته پرکارترین دولت بوده است.

علیرضا جعفری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران از جمله افراد نزدیک به قالیباف است که توسط وی احتمالا در انتخابات آتی مجلس نیز کاندیدا خواهد شد.

گفتنیست طبق قانون سازمان نوسازی شهرداری موظف است که سالانه 10 درصد از بافت فرسوده تهران را نوسازی کند. اما طی 8 سال گذشته فقط 8 این بافت بررسی شده که بخش اعظم آن هم هنوز به اتمام نرسیده است. این در حالیست که این سازمان بایستی در این مدت حدود 80 درصد بافت فرسوده تهران را نوسازی می کرد. نکته جالبیست که این سازمان شهرداری تهران که خود در انجام وظایف محدود خودش کم کار است، درمورد پرکاری دولت پیشین بحث می کند.

این موضع گیری های سیاسی در شهرداری تهران و با استفاده از امکانات عمومی مردم در حالی رخ می دهند که محمدباقر قالیباف در زمان انتخاب شهردار، به مردم و اعضای شورای شهر تعهد داده بود که این بار دیگر از امکانات شهرداری استفاده سیاسی نکند.

یکشنبه، 10 آذر ماه 1392، 6:24 بعدازظهر برابر با 2013-12-01 ساعت 08:12
خبر بعدی : عدم استقبال دولت از پیش نویس سند همکاری با مجلس
خبر قبلی : به وزیر ارشاد: اولین کار، ارشاد ابوی محترم است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -