دهن کجی بزرگ مالدینی به رژیم اسلامی در تهران + عکس

سایت حکومتی جام نيوز: تیم پیشکسوتان میلان با نام‌های بزرگی به ایران آمد، ستارگانی که حداقل در گذشته بسیاری از آنها در جهان ستاره‌هایی محبوب بودند. اما بزرگان میلانی با رفتارهای خود سبب شدند تا خاطره چندان خوبی از آنان حداقل برای کسانی که این تیم را به ایران دعوت کردند باقی نماند.

رفتار عجیب اعضای تیم میلان از صبح پنج‌شنبه کلید خورد. ابتدا بسیاری از اعضای این تیم رفتن به موزه سعدآباد را به حضور در شیرخوارگاه آمنه ترجیح دادند.

ظهر همان روز بود که رویانیان و گروهش با بحرانی دیگر از سوی میلانی‌ها روبه‌رو شدند و آنها اعلام کردند که تا 30 درصد باقی مانده از پول مورد توافق برای حضورشان در ایران را دریافت نکنند، حاضر نیستند برای بازی به ورزشگاه بروند.

قرارداد پرسپولیس با پیشکسوتان میلان رقمی در حدود 200 هزار دلار بود و بازیکنانی که روزگاری نامداران فوتبال ایتالیا و شهر میلان بودند تنها زمانی سوار بر اتوبوس راهی ورزشگاه آزادی شدند که 60 هزار دلار پایانی قرارداد خود را دریافت کردند.

در واقع 50 هزار هوادار فوتبالی که در ورزشگاه آزادی بودند، مهدی مهدوی‌کیا و پیشکسوتان پرسپولیس هیچکدام خبر نداشتند که وقتی در حال آماده شدن برای این بازی هستند، ستارگان میلانی اصل بازی را به چالش کشیده و حتی تا ساعتی مانده به آغاز بازی احتمال لغو آن وجود داشت.

قطعاً اگر این اتفاق رخ می‌داد شرمساری بزرگی را برای فوتبال ایران رقم زده و با توجه به حضور ده‌ها هزار هوادار در ورزشگاه می‌توانست فاجعه‌بار باشد اما در نهایت پول رسید و پیرمردهای میلانی برای این بازی وارد زمین شدند.

*************************************************


آدينه، 8 آذر ماه 1392، 4:30 بعدازظهر برابر با 2013-11-29 ساعت 14:11
خبر بعدی : شرط سنگین مالدینی برای مصاحبه با برنامه ورزشی صداوسیما
خبر قبلی : سوریه؛ هلاکت یکی دیگر از فرماندهان نظامی حزب الله+عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -