اثر زهر اتمی در نماز جمعه و حملات هتاکانه به اسرائیل

اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود

صدا و سیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم با اشاره به توافق هسته ای ژنو گفت : این توافق نشان داد تبلیغات آمریکایی ها و صهیونیست ها علیه نظام جمهوری اسلامی سازگاری ندارد و ادعاهای انها درخصوص ساخت سلاح های اتمی دروغ است.

آیت الله امامی کاشانی با تبریک روز نیروی دریایی و تشکر از فرمانده و کارکنان این نیروی راهبردی ؛ توافق ژنو را دارای مباحث بسیار مهم دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی از همان روز اول امتحان خود را داده و هیچگاه به دنبال خونریزی و ناامنی نبوده است و نیست ، بلکه طرفدار امنیت و حامی مستضعفان و محرومان است.

وی گفت: علاوه بر این خصوصیت نظام جمهوری اسلامی ایران ، ملت ایران نیز از هزاران سال پیش از تمدن و نجابت خاص و بالایی برخوردار بودند و هستند.

آیت الله امامی کاشانی افزود: دین اسلام هم می گوید سلاح هسته ای جایز نیست و رهبر معظم انقلاب در این باره فتوا داده اند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به علم دوستی ایرانیان گفت:

تاریخ و تمدن ایران به ویژه از زمانی که با اسلام پیوند خورده است ، نشان می دهد ایرانیان هیچگاه به دنبال زورگویی و خونریزی نبوده اند.
آیت الله امامی کاشانی افزود: در مقابل مشاهده می کنیم که خوی وحشی گری و درندگی صهیونیست ها و اسرائیلی ها برای همه ملت های جهان ثابت شده است.

وی خطاب به مقامات اسرائیلی گفت: شما مانند حیوانات وحشی هر جنایتی را مرتکب می شوید ، مردم را از شهرشان بیرون و به طور وحشیانه خونریزی می کنید ، این خوی سگی و خوکی و درندگی از آن شماست اما بدانید شما صهیونیست ها ذلیل هستید.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به یاوه گویی های مقامات اسرائیلی افزود: فردی که در تلویزیون به اسم وزیر خارجه و نخست وزیر این رژیم حاضر می شود، بداند که دنیا از وی انزجار دارد و نمی خواهد ببیند ، صهیونیست ها امروز منفور هستند.

وی گفت : ‌این در حالی است که آنها با تبلیغات پوچشان ؛جمهوری اسلامی ایران را با این همه نجابت ، اصالت ، تمدن ، اسلام و ولایت فقیه و رهبری عدل و اجتهاد به عنوان عامل ناامنی منطقه و دنیا معرفی می کنند اما خوشبختانه چهره کثیف صهیونیست ها در دنیا روشن شده است.

آیت الله امامی کاشانی حمایت سردمداران آمریکایی از مقامات اسرائیلی را محدود و معدود به خودشان و نه ملت شان دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران اصلاً به فکر سلاح اتمی نیست و حرکتش به سمت کسب حق مشروع خود در غنی سازی برای استفاده های صلح آمیز است که خوشبختانه در توافق ژنو با تلاش و هنرمندی تیم دیپلماسی کشورمان به این حق دست یافتیم.

وی با بیان این که این توافق دو اثر مثبت ارزنده داشته است ، گفت: در اثر نخست ، تبلیغات دشمن را رو کرد و نشان داد ایران فقط به دنبال انرژی هسته ای صلح آمیز برای کارهای علمی و تولید داروست.

آیت الله امامی کاشانی افزود: اثر مثبت دوم توافق این است که آنچه غربی ها و مقامات اسرائیلی هزینه کرده بودند تا چهره ایران را تخریب کنند ، خنثی شد و همه دنیا فهمیدند که همه این ادعاها دروغ است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با تشریح معاهده منع استفاده از سلاح اتمی «ان پی تی» گفت: وزیر امور خارجه آمریکا می گوید در این توافق غنی سازی ایران را به رسمیت نشناختیم و

این در حالی است که این موضوع ، حق ملت ایران است.

آیت الله امامی کاشانی افزود: نرمش قهرمانانه که رهبری معظم انقلاب فرمودند به معنای این است که انسان در رسیدن به مقصودش هنرمند باشد و با دیپلماسی به مقصد برسد.

وی گفت:‌ نرمش قهرمانانه به معنای این نیست که انسان از اصول و خطوط قرمز دست بردارد و از حق مسلم کشور عدول کند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رئیس جمهور نیز تاکید فرمودند باید در تمام مراحل با ایستادگی در خط مستقیم و در جهت منافع کشور حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: همه این موارد نشان می دهد ایشان همواره در همه امور با دقت و درایت هدایت گری می کنند.

آیت الله امامی کاشانی گفت: توافق ژنو ، گام اول است و باید دید در ادامه طرف مقابل چه می کند چرا که آنها در عهد شکنی سابقه دارند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت ایران افزود:‌ غربی ها براساس تبلیغاتی که انجام می دادند ، ملت ایران را در تنگنا قرار می دادند اما براساس این توافق دیوار تحریم ها شکست و همه ملت ها فهمیدند که تبلیغات غرب دروغ است.

آیت الله امامی کاشانی گفت: به یاری خدا ، با استقامت ملت و دیپلماسی قوی و هنرمندانه ای که تیم دیپلماسی ایران دارد، به پیش می رویم و باید به رفتارهای طرف های مقابل توجه داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اظهارنظر وزیر خارجه آمریکا و مقامات اسرائیلی مبنی بر این که تحریم ها ایران را به پای میز مذاکره کشاند و ایران را تسلیم کرد ، گفت: باید بدانند عزت و اقتدار ایران براساس معنویت است و نه مادیت ، هر چند در اسلام اقتصاد مهم است و تحریم ها مشکلاتی هم دارد اما تهدیدها را باید به فرصت تبدیل کنیم و این طور نیست که با تحریم ها از پای درآمده و در پای میز مذاکره نشسته باشیم.

آیت الله امامی کاشانی تصریح کرد: ملت ایران ، ملتی عالم ، دانش دوست و پایبند به دین و اخلاق است و اینها به ما عزت و اقتدار داده است نه حرف های امثال آمریکایی ها و صهیونیست ها.


اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود

دیگربان: احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران با این ادعا که آمریکا می‌خواهد در مذاکرات بعدی ایران و گروه ۱+۵ اسرائیل را شرکت دهد٬ گفت جمهوری اسلامی خواستار «محو» اسرائیل از صحنه روزگار است.

به گزارش ایرنا٬ آقای خاتمی روز پنجشنبه (هفتم آذر) در شهر «عنبر‌آباد» استان کرمان گفته «آنچه که پیدا است، اوباما به توافق رسیده که در مذاکرات بعدی رژیم جعلی صهیونیست حضور داشته باشد.»

وی افزوده «ما اعتقاد راسخ داریم که این رژیم {اسرائیل} باید از صحنه روزگار محو شود و آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.»

این عضو مجلس خبرگان رهبری نگفته کدام منبع خبر تصمیم باراک اوباما٬ رئیس جمهوری آمریکا برای دخالت دادن اسرئیل در مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ را منتشر کرده است.

احمد خاتمی با اشاره به موضع آمریکا درباره این سند گفته است: «هنوز جوهر قرارداد ژنو ۳ خشک نشده است و به دروغ می‌گویند که حق غنی‌سازی برای ایران نیست.»

به ادعای وی «این‌ها حکایت از آن است که آمریکایی‌ها در پی عهدشکنی هستند، همانی که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که چشمم آب نمی‌خورد که آن‌ها به عهدشان پایبند باشد.»


آدينه، 8 آذر ماه 1392 برابر با 2013-11-29 ساعت 11:11
خبر بعدی : مانور نظامی در پایان دوره 6 ماهه؛ هشدار آمریکا به رژیم
خبر قبلی : حضور اسرائیل در رایزنی های اتمی/ واکنش رژیم تهران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -