توافق خفت بار ژنو؛ آقای روحانی خطوط قرمز چه شد؟

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اشاره به ضد و نقيض گوييهای دولت روحانی در مورد توافق ژنو گفتند: ما عملا با اين خبرها اين را متوجه شديم که تقريبا همهٴ برنامه های توسعه هسته ای ما متوقف شده است و متوجه نشده ایم که در ازای آن چه چيزی گرفته ايم.

یکی از آنها بنام "مهرداد بذرپاش" گفته: اسم اينکه تصويب شده عهدنامه، موافقتنامه و يا چه چيزی است؟ اين چيزی که مورد تأييد قرار گرفته است نامش چيست؟ بايد بيايند و در پيشگاه نمايندگان توضيح دهند.

وی در پايان به تلاشهای مضحک ظریف وزير خارجه روحانی برای لاپوشانی کوتاه آمدن از حق غنی سازی که رژيم آن را به عنوان خط قرمز خوانده بود اشاره کرد و گفت: طبق اخبار منتشر شده حق غنی سازی صريحا در اين سند ذکر نشده است، اين در حالی است که اين موضوع جزو خطوط قرمز بوده است.

یک نماینده دیگر بنام "حميد رسايی" نيز گفت: نمايندگان ملت هنوز خبر ندارند که بر سر چه چيزی توافق شده است. توافقنامه ای با کشورهای 1+5 صورت گرفته که وزيرخارجه يک چيز می گويد، رئيس جمهور يک چيز ديگر و وزير امور خارجه آمريکا چيز ديگری را می گويد بعد صدا و سيما در اخبار ساعت 8 نشان می دهد که اينها همه ضد و نقيض است. نمی دانم چه توافقی صورت گرفته است. ما از آن چه اتفاق افتاده خبر نداريم.

یکشنبه، 3 آذر ماه 1392 برابر با 2013-11-24 ساعت 21:11
خبر بعدی : توافق ژنو؛ احضار کری به کميته خارجی مجلس نمايندگان
خبر قبلی : توافق ژنو؛ آمادگی آژانس اتمی برای بازرسیهای سرزده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -