آثار زهر اتمی بر پیکر فرتوت رژیم: تضعیف روحیه

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل بین المللی با اشاره به اظهارات اخیر باراک اوباما و جان کری درباره مذاکرات ژنو تصریح کرد: غربی‌ها دنبال ایجاد فضای رسانه‌ای برای توجیه وضعیت خود و تضعیف روحیه طرف مقابل هستند.

سید محمد مرندی کارشناس مسائل بین‌المللی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دور قبلی گفت‌وگوها بین ایران و ۱+۵ گفت: وقتی ایران و ۱+۵ درباره برخی مسائل به توافق رسیدند و مقامات فرانسوی اقدام به کارشکنی کردند جان کری وزیر امور خارجه آمریکا ایران را متهم به مانع شدن در به نتیجه رسیدن مذاکرات کرد.

مرندی با اشاره به بی صداقتی آمریکایی‌ها تصریح کرد: ایران آنچه را که می‌خواست تاحد زیادی بدست آورد و ۱+۵ غنی‌سازی ایران را قبول کرده چرا که تهران هنوز به غنی‌سازی خود ادامه می‌دهد.

این کارشناس مسائل بین المللی با اشاره به اظهارات متناقض مقامات آمریکایی تصریح کرد که ما نباید به گفته‌های مقامات غربی اعتماد کنیم چرا که آنها به دنبال ایجاد فضای رسانه‌ای برای توجیه خود و تضعیف روحیه طرف مقابل هستند.

گفتنی است در حالیکه مقامات رژیم تهران ادعا می کنند که در توافقنامه ژنو، حق غنی سازی اورانیوم در ایران به رسمیت شناخته شده است، جان کری، وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه در یک کنفرانس خبری در ژنو گفت، در هیچ کجای این توافقنامه گفته نشده که رژیم تهران حق غنی سازی اورانیوم دارد.


دوشنبه، 4 آذر ماه 1392، 6:34 صبح برابر با 2013-11-25 ساعت 04:11
خبر بعدی : خبرگزاری فارس بخش سانسورشده توافق را منتشر کرد
خبر قبلی : با تسلیم هسته ای؛ رژیم اسلامی ضعیف تر می شود - حشمت الله طبرزدی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -