نظام احمدی‌نژاد را به تاریخ سپرد؛ بزودی در دادگاه

دیگربان: عباس سلیمی نمین٬ مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفته که جمهوری اسلامی «موفق» شد با «کمترین هزینه» محمود احمدی‌نژاد را به «تاریخ» بسپارد.

به گزارش روز پنجشنبه (۳۰ آبان) خبرگزاری «نسیم»٬ آقای سلیمی نمین در جمع گروهی از دانشجویان شیراز گفته عزل احمدی‌نژاد نظام را دچار «بحران» می‌کرد و طرفداران وی به «خوارج» تبدیل می‌شدند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت دهم گفته که احمدی‌نژاد در این دوره در مدیریت رهبر «خلل» ایجاد کرد و تلاش‌ها برای حذف کامل «نیرو‌های انقلاب» را «برخلاف» خواسته رهبر پی گرفت.

سلیمی نمین افزوده احمدی‌نژاد در این دوران «تظاهر به خوبی و ارزشمداری را در خود پررنگ کرد و از یک مقطعی تبلیغ خودش را کرد.»

وی تولید و توزیع مستند «ظهور بسیار نزدیک است» را محصول احمدی‌نژاد و رحیم‌مشایی دانسته که در این مستند تلاش شده نشان داده شود «جایگاه رهبری و احمدی‌نژاد هیچ برتری بر هم ندارد.»

سلیمی نمین اضافه کرده احمدی‌نژاد «متوهم» شده بود و می‌خواست وزارت اطلاعات بدون مسئول باشد و «بسیاری از مشکلاتی که در دوره وی رخ داد به دلیل این بود که کسی نبود که در برابر او بایستد.»

محمود احمدی‌نژاد در دو سال پایانی دولت دهم با علی خامنه‌ای و گروهی از هواداران وی وارد تنشی بی‌سابقه شد تا جایی که گروهی از نمایندگان در پی بررسی عدم کفایت وی برآمدند.

وی که شش سال از حمایت مطلق علی خامنه‌ای برخوردار بود٬ دو سال پایانی دور دوم دولتش را با اختلاف‌ها و درگیری‌های فراوانی با هواداران رهبر جمهوری اسلامی به پایان برد.

آدينه، 1 آذر ماه 1392 برابر با 2013-11-22 ساعت 11:11
خبر بعدی : مقام سابق آمریکا: آخوندها در پاره کردن گلو ماهر هستند
خبر قبلی : کشته شدن قهرمان وزنه‌برداری آسیا در تصادف


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -