سپاه: 60 درصد گچسارانی‌ها بسیجی هستند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان این‌که 60 درصد از مردم این شهرستان عضو بسیج هستند، گفت: 70 هزار گچسارانی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گردان‌های بسیج سپاه ناحیه گچساران فعالیت دارند.

جهانگیر انصاری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مردم شهیدپرور و انقلابی این شهرستان همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضوری پرشور دارند.

گچساران 70 هزار بسیجی دارد

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به این‌که 70 هزار نفر از مردم این شهرستان بسیجی هستند، ابراز داشت: عضویت این تعداد نفر از مردم این شهرستان در بسیج نشانه ولایت‌مداری و ارادت قلب آنان به نظام است.

انصاری یادآور شد: مردم شهیدپرور این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز در راستای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان همواره در خط مقدم بوده‌اند.

وی گفت: گچسارانی‌های ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و حفظ اتحاد و همبستگی ملی دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کرده‌اند.

انصاری معتقد است هر کس دلش برای نظام می‌تپد و دوستدار ارزش‌های دینی و اخلاقی انقلاب اسلامی است در جرگه بسیجیان قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیج ابتکار حضرت امام خمینی (ره) و تأکید مقام معظم رهبری بوده و بسیج اصل نظام و ریشه انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کرد.

انصاری با اشاره به اهمیت استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در عرصه‌های مختلف و با بیان این‌که ویژگی بارز بسیج تبعیت از فرامین رهبری است، بر لزوم ولایت‌پذیری همه آحاد جامعه تأکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان این‌که ضرورت پاسخ به نیازهای انقلاب مأموریت عام بسیج است، خاطرنشان کرد: بسیج متشکل از اقشار مختلف مردم، برخوردار از توانایی‌های جدی برای نقش‌آفرینی به بهترین نحو ممکن در عرصه‌های مختلف است.

سه شنبه، 28 آبان ماه 1392، 9:06 صبح برابر با 2013-11-19 ساعت 03:11
خبر بعدی : پاک شدن تصویر مبتذل ۱۷ روز طول می‌کشد
خبر قبلی : پرچم آمریکا را برای آتش زدن خریداری می کنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -