ديوان محاسبات: تعداد زيادی حقوق‌بگير مازاد داريم

رييس ديوان محاسبات کشور گفت: مديري موفق است که بتواند براساس بودجه اهداف سازمان را محقق کند، لذا براي شناسايي اين مديران لازم است بودجه‌ريزي عملياتي شود.

امين‌حسين رحيمي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين‌که در حال حاضر عملکرد مديران براساس رعايت قوانين و مقررات بسيار زياد سنجيده مي‌شود، گفت: لازم است سنجش عملکرد مديران براساس بودجه‌اي که در اختيارشان قرار گرفته، انجام شود.

وي گفت: وقتي به يک مدير مسووليتي سپرده مي‌شود بايد بگويد که براي انجام کامل اين مسووليت و يا ارائه‌ خدمت به چه ميزان بودجه نياز دارد و اگر توانست با آن بودجه اهداف سازمان رامحقق کند، مدير موفقي خواهد بود. رييس ديوان محاسبات کشور افزود: در حال حاضر ما تعداد زيادي نيروي انساني حقوق‌بگير داريم که بسيار مازاد هستند که بايد براي آنها برنامه‌ريزي صورت گيرد تا با کاهش آنها اين بودجه در توليد هزينه شود و بتوانيم در جاي ديگر اشتغال ايجاد کنيم.

رحيمي خاطر نشان کرد: ما به دنبال بيکارکردن نيروي انساني مازاد در اداره‌ها نيستيم، بلکه بايد با بودجه‌ريزي عملياتي اشتغال ايجاد کرده و موجب توليد رونق شويم و اين نيروي مازاد در آنجا کار کند.

وي تصريح کرد: اين موارد يک تکليف قانوني است که از سال 84 در قانون بودجه و در برنامه‌ چهارم و پنجم و سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري بوده است و ما نيز اخيرا به دولت اعلام کرده‌ايم تا بودجه‌ريزي عملياتي مورد توجه قرار گيرد.

سه شنبه، 21 آبان ماه 1392 برابر با 2013-11-12 ساعت 12:11
خبر بعدی : گزارش اقتصادی به 5 آخوند دانه درشت قم
خبر قبلی : در حوزه سلامت 6 هزار میلیارد کسری داریم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -