جیش العدل: تعیین جایزه نقدی برای ترور دادستان زاهدان

فعالان در تبعید:سازمان جیش العدل مسوولیت حمله روز چهارشنبه به دادستان شهر زابل و راننده شخصی وی را بر عهده گرفت.

بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید” سازمان جیش العدل با صدور اطلاعیه ای حمله منجر به مرگ دادستان شهر زابل را حاصل عملیات گردان نظامی “شهید مولوی نعمت الله توحیدی” خوانده و انگیزه حمله را، انتقام و تلافی اعدام 16 زندانی بلوچ اعلام کرده است.

سازمان جیش العدل در این بیانیه، با تعیین صد میلیون جایزه برای قتل محمد مرزیه دادستان زاهدان، وی را نیز جز لیست سیاه خود اعلام کرده است. محمد مرزیه دادستان زاهدان پس از حمله سازمان نظامی جییش العدل، دستور اعدام 16 زندانی بلوچ را صادر کرده بود.

طبق اطلاع این کمپین، متن کامل بیانیه سازمان نظامی “جیش العدل”، به شرح زیر می باشد:

“سازمان جیش العدل به اطلاع مردم بلوچستان و اهل سنت ایران می رساند که فرزندان سلحشور و مبارزان غیور اهل سنت ایران در گردان نظامی شهید مولوی نعمت الله توحیدی طی یک عملیات دقیق و طراحی شده یکی از جنایتکار ترین افراد وابسته به رژیم ستم خمینی را در شهر زابل به هلاکت رساندند.

مبارزان پس از اعدام 16 تن از جوانان بی گناه بلوچ تصمیم گرفتند یکی از مقامهای قضائی نظام در بلوچستان را به انتقام اعدام جوانان بی گناه از بین ببرند. چنانچه طرح عملیات موفق انتقام زابل را ریختند و در حالی که نیروهای اطلاعاتی مشغول کار در بلوچستان بودند و به زابل فکر نمی کردند عملیات با موفقیت کامل صبح امروز چهارشنبه 15 آبان در شهر زابل ساعت هفت و نیم در برابر بیمارستان امیر المومنین زابل به اجرا در آمد و مبارزان توانستند موسی نوری دادستان انقلاب و عمومی شهرستان زابل را به هلاکت برسانند و در حالی که ماموران اطلاعاتی و مقامات منطقه ای گیج بودند و فکر نمی کردند مبارزان به زابل برسند مبارزان توانستند خود را از محل دور کنند و به نقاط امن برسند.

موسی نوری یکی از دست اندرکاران قضائی بلوچستان و یکی از جانیان سابقه دار است که به همکاری محمد مرزیه دادستان زاهدان جنایات زیادی را در حق مردم بلوچستان مرتکب شده بود و صدها جوان بلوچ توسط وی و محمد مرزیه دادستان زاهدان به جوخه اعدام سپرده شدند و جنایت اخیر زاهدان و اعدام 16 جوان بی گناه بلوچ از اقدامات این باند جنایت کار بود و الحمدلله که این جرثومه جنایت و درنده خوئی به سزای اعمال ننگینش رسید.

سازمان جیش العدل همچنین اعلام می نماید که محمد مرزیه در لیست سیاه این سازمان قرار دارد و به امید الله به سزای جنایات ننگینش خواهد رسید و سازمان اعلام می نماید که هر کس محمد مرزیه را به سزای جنایاتش برساند صد ملیون تومان جایزه دریافت خواهد کرد.

اطلاعیه با تاخیر صادر شد تا مبارزان به نقاط امن برسند بدون اینکه ماموران اطلاعاتی بتوانند معابر و راهها را رصد نماید.

فیلم عملیات بزودی در دسترس رسانه ها قرار خواهد گرفت.”

چهارشنبه، 15 آبان ماه 1392، 9:10 بعدازظهر برابر با 2013-11-06 ساعت 20:11
خبر بعدی : وخامت حال وکیل زندانی دراويش گنابادی
خبر قبلی : مخفی کاری رژیم بشار اسد بر سر تسليحات شيميايی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -