مصلحی: تیم مذاکره کننده ما دشمن را مدیریت کند

مصلحی: تیم مذاکره کننده با پشتوانه راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن را مدیریت کند

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: کسانی که مذاکره می‌کنند می‌توانند با این پشتوانه دشمن را مدیریت کنند نه اینکه دشمن آنها را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت نهم در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت این راهپیمایی به این دلیل است که وقتی ما در داخل کشور اقتدار نشان دهیم و مردم نشان دهند که در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند، آنهایی که بحث مذاکرات را مطرح می‌کنند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یک مأموریت است می‌توانند با اقتدار و محکم بایستند.

وی اضافه کرد: در واقع اجازه نمی‌دهند که حق و حقوق ملت ایران با مشکل مواجه شود و نکته مهم این است که کسانی که مذاکره می‌کنند می‌توانند با این پشتوانه دشمن را مدیریت کنند نه اینکه دشمن آنها را مدیریت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که 30 سال پیش دانشجویان ما نام این سفارت را لانه جاسوسی نهادند و اکنون تازه کشورهای دیگر آن را لانه جاسوسی می‌نامند، نظر شما در این باره چیست؟ اظهار داشت: بصیرت دانشجویان به تبعیت آنها از ولایت بازمی‌گردد. دقیقا آن زمان در تبعیت از امام آن حرکت شکل گرفت و امروز هم همین طور؛ هر جا این تبعیت پررنگ باشد بصیرت بالا می‌رود.

دوشنبه، 13 آبان ماه 1392، 11:21 بعدازظهر برابر با 2013-11-04 ساعت 12:11
خبر بعدی : عکس: راهپیمايی حکومتی 13 آبان؛ خیابان را شخم زدند
خبر قبلی : اختلاف ما (رژیم) با آمریکا در اصول و مبنا است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -