سوریه؛ هشدار نسبت به قتل عام مردم در جنوب دمشق

ائتلاف ملی مخالفان سوری، روز شنبه نسبت به احتمال قتل عام مجدد مردم غیر نظامی در حومه جنوبی دمشق به دست نیروهای اسد هشدار داد.

به گزارش تلویزیون العربیه به نقل از ائتلاف ملی مخالفان سوری، رژیم اسد هزاران تانک و توپ و دیگر اسلحه سنگین را برای هجوم به مناطق مسکونی مخالفان در حومه دمشق آماده کرده است.

طبق این گزارش ارتش اسد همچنین دهها هزار نفر از نیروهای ذخیره خود را برای هجومی گسترده به مناطق مخالفان درحومه جنوبی دمشق آماده کرده است.

ائتلاف ملی مخالفان سوری در بیانه خود گفته است رژیم اسد پس از اینکه دریافت که طی یکسال نتوانست در برابر مقاومت انقلابیون پیروز شود و این مناطق را بازپس گیرد، اینک در آستانه برگزاری کنفرانس ژنو2 تلاش دارد که با ویران کردن کامل مناطق مسکونی بوسیله بمباران هوایی و شلیک موشک های زمین به زمین، خمپاره، توپ و تانک این مناطق را به هر قیمتی بازپس گیرد تا با گرفتن چند منطقه از مخالفان به جهانیان وانمود کند که بر مخالفان پیروز شده و به انقلاب مردم سوریه پایان داده است.

در این بیانیه ائتلاف ملی مخالفان سوری به جامعه جهانی هشدار دادند که در صورت هجوم نیروهای اسد و حامیان آن به مناطق حومه جنوبی دمشق هزاران تن از مردم غیر نظامی سوریه به دست آنها قتل عام خواهند شد.

شنبه، 11 آبان ماه 1392 برابر با 2013-11-02 ساعت 11:11
خبر بعدی : وزیر دفاع آمریکا: رژیم تهران حامی تروریسم است
خبر قبلی : رئیس دفتر بازرسی خامنه‌ای: عمر سیاسی‌ من تمام شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -