مرگ 4 میلیون قطعه ماهی در شهرستان ریجاب

نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب از مرگ 4 میلیون قطعه ماهی سردآبی در شهرستان ریجاب خبر داد و گفت: در پی این اتفاق، 10 میلیارد تومان خسارت به مردم منطقه وارد شده و بیش از هزار نفر بیکار شدند.

"سیدفتح‌الله حسینی" نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب،‌ ایران غرب و کرند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به برخی مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 4 میلیون قطعه ماهی سردآبی در شهر ریجاب تلف شده است.

وی افزود: این موضوع بیش از 10 میلیارد تومان خسارات به مردم منطقه وارد آورده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همچنین در پی این اتفاق بیش از هزار نفر بیکار شده‌اند که در این مورد تذکر جدی به وزیر جهاد کشاورزی داده‌ایم و منتظریم به صورت ویژه به این مسئله ورود و آن را پیگیری کند.

حسینی ادامه داد: در صورتی که وضعیت جهاد کشاورزی به این موضوع رسیدگی نکند، طرح سوال از وزیر مربوطه را در صحن علنی مجلس مطرح خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه بنده، دستغیب، زارع، عیسی‌زاده و آشوری پیگیر این موضوع هستیم و از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کردیم نسبت به رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان اقدام کنند.

آدينه، 10 آبان ماه 1392 برابر با 2013-11-01 ساعت 13:11
خبر بعدی : رفت محمود و كليد آمد به كار/هيچ تغييری نشد ما را دچار
خبر قبلی : ستاره‌های 50 درصد هتل‌ها غیر واقعی است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -