‌ نصب مجدد بیلبورد‌های ضد آمریکایی آغاز شد

دیگربان: گروهی از نیرو‌های حزب‌الله قصد دارند در یک «عملیات غافلگیر کننده» بیلبورد‌های «ضد آمریکایی» جمع‌آوری شده را در تهران و سایر شهر‌های ایران نصب کنند.

بیلبورد‌های «ضد آمریکایی» مشهور به «صداقت آمریکایی» هفته جاری در برخی نقاط شهر تهران نصب شده بود که پس از افزایش انتقاد‌ها و اعتراض‌ها به این اقدام٬ از سوی شهرداری تهران جمع‌آوری شد.

چند روز پس از جمع‌آوری این بیلبورد‌ها٬ رسانه‌ها از نصب دوباره آن‌ها در مشهد از سوی ستادی که ادعا می‌کند «مردمی» بوده و علیه آمریکا فعالیت می‌کند٬ در ۷۰ نقطه این شهر خبر داده‌اند.

خبرگزاری فارس و تسنیم با گزارش نصب این بیلبورد‌ها٬ گزارش کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها در مشهد نیز جمع‌آوری شده است.

گزارش‌هایی نیز از نصب این بیلبوردها در شیراز و شهرکرد حکایت دارد.

شبکه اجتماعی «افسران جنگ نرم» وابسته به سپاه پاسداران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای کوتاه و فوری اعضای این شبکه را برای بازگرداندن بیلبورد‌های «ضد آمریکایی» دعوت به همکاری کرده است.

در این اطلاعیه آمده که «افسران عزیز قصد داریم طی یک عملیات غافلگیر کننده بیلبوردهای ضد آمریکایی رو دوباره به سطح شهر تهران برگردونیم.»

این ستاد تلاش دارد تا پیش از برگزاری مراسم ۱۳ آبان بیلبورد‌های جمع‌آوری شده را در برخی شهر‌های ایران نصب کند.

اقدامات ضد آمریکایی از سوی محافظه‌کاران تندرو در ایران پس از گفتگوی تلفنی حسن روحانی و باراک اوباما افزایش چشم‌گیری داشته است.

از سپاه پاسداران و رسانه‌های وابسته به این نهاد نظامی به عنوان هدایت‌کنندگان موج جدید آمریکا ستیزی در ایران نام برده می‌شود.

برخی رسانه‌ها و نهاد‌های وابسته به این نیرو در یک هفته گذشته نیز از برگزاری جشنواره «جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا» در آذر ماه امسال خبر داده‌اند.

نادر طالب‌زاده٬ دبیر جشنواره متوقف شده ضد اسرائیلی «افق‌ نو» مسئولیت دبیرخانه این جشنواره جدید را بر عهده دارد.

دبیرخانه دائمی این جشنواره در حال حاضر در ساختمان «حزب‌الله سایبر» مستقر شده است.

پنجشنبه، 9 آبان ماه 1392 برابر با 2013-10-31 ساعت 22:10
خبر بعدی : حضور نسرین ستوده بر مزار ستار + عکس و فیلم
خبر قبلی : كشته شدن يک شهروند عرب اهوازی زير شكنجه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -