روحانیون مجلس: با روزنامه بهار برخورد شود

جمعی از نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی نگارش و چاپ سرمقاله ضد دینی در روزنامه بهار را یک مغالطه ساده اندیشانه و عدم آشنایی با مبانی دینی است، ما این حرکت زشت عناصر و جریانات سیاسی مسئله دار را شدیدا محکوم و اعلام کرد: از هیات نظارت بر مطبوعات کشور و سایر دستگاهها می خواهیم اقدام عاجلی انجام دهند و بدانند که در صورت کوتاهی مجلس شورای اسلامی به وظایف نظارتی و قانونی خود عمل می کند.

به گزارش جهان، 30 نماینده روحانی مجلس در بیانیه ای انتشار مقاله ای تحت عنوان " امام، پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی " در رونامه بهار را محکوم کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

ما امضا کنندگان ذیل مطلع شدیم که روز چهارشنبه مورخ 92.8.1 در روزنامه بهار مقاله ای به مناسبت خجسته عید سعید غدیر عید امامت، تحت عنوان " امام، پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی " که به قلم علی اصغر غروی منتسب به نهضت آزادی به ایراد تشکیک در امامت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پرداخته است. در این مقاله با تکیه بر آیات قرآن و بر اساس اندیشه انحرافی تفسیر به رای شده است.

به استنباط ما از محتوای این مقاله، نویسنده با استفاده از الفاظ زشت و توهین آمیز در راستای جریان سیاسی وهابیت درون شیعی عمل کرده و در حقیقت با عقاید شیعه و سنی دشمنی کرده است و با تحریف ترجمه آیات قرآنی و کج فهمی یا عدم فهم صحیح آن، مطالبی را نگاشته است.

در شرایط کنونی که استکبار و سلطه جهانی تلاش می کند به اختلافات مذهبی دامن زند و با طراحی دشمنی ها را تقویت کند و حکومت کند، شبهه افکنی، آن هم در ایام مبارک هفته ولایت جای بسی تامل و تاسف است.

این حرکت یک مغالطه ساده اندیشانه و عدم آشنایی با مبانی دینی است، ما این حرکت زشت عناصر و جریانات سیاسی مسئله دار را شدیدا محکوم می نماییم و از هیات نظارت بر مطبوعات کشور و سایر دستگاهها می خواهیم اقدام عاجلی انجام دهند و بدانند که در صورت کوتاهی مجلس شورای اسلامی به وظایف نظارتی و قانونی خود عمل می کند.

پنجشنبه، 9 آبان ماه 1392 برابر با 2013-10-31 ساعت 11:10
خبر بعدی : باند ولایت: "مرگ بر آمریکا" شعار قرآن است
خبر قبلی : الحاق استان فارس به خلیج فارس ابلاغ شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -