احمدی نژاد: امیدوارم دانشگاهم درترم بهمن دانشجو بپذیرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به یکی از هوادارانش که از وی پرسید آیا در ترم بهمن‌ماه دانشگاه ایرانیان دانشجو می‌پذیرد گفت: امیدوارم.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق امشب در جمع هوادارانش که به مناسبت سالگرد تولدش در خانه وی در میدان 72 نارمک اجتماع کرده بودند به سخنرانی پرداخت.
احمدی‌نژاد در ابتدا خطاب به هوادارانش، گفت: خیلی بزرگواری کردید و قدم روی چشم ما گذاشته و بنده کوچک شما ملت ایر ان هستم. اگر همه ملت ایران را از خوبی‌، شجاعت و... به صف کنید من کسی هستم که در آخر صف خواهم بود و شما نیز برای خادم خودتان و آخر صفی‌ها به اینجا آمدید و در واقع شما این موضوع را بهانه کردید، وگر نه امثال بنده هزار هزار بیایند و بروند خیلی اتفاقی نمی‌افتد.
وی افزود: آن کسی که آمده است و دوباره خواهد آمد و با آمدنش اتفاقی در عالم خلقت می‌افتد، همان کسی است که ما منتظریم و همه سلول‌های بدن ما به عشق او می‌تپد.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان خاطرنشان کرد: این شخص خواهد آمد و با توحید، عشق، محبت و عدالت، کینه‌ها، بت‌پرستی و خودخواهی‌ها را کنار می‌زند و حقیقت انسان را نشان می‌دهد و از آن پس انسان‌ها با حقیقت خودشان ارتباط برقرار می‌کنند و دیگر قدرت‌طلبی‌ها و زیاده‌خواهی روابط بین انسان‌ها را تنظیم نخواهد کرد.
احمدی‌نژاد ادامه داد: خداوند نیز ما را برای آن روز خلق کرده و آن روز می‌آید و غنچه نشکفته بشر را شکوفا می‌کند و البته آن روز خیلی دیر نیست و خیلی نزدیک است و عطر بهار پیچیده می‌شود.
وی با بیان اینکه 2 نفر جمع شدند در جایی که می‌خواهند همه چیز را به خاطر قدرت بدهند و 2 نفر دیگر در گوشه‌ای به دنبال جنگ هستند، گفت: اینها فکر می‌کنند که با این اقدامات دنیا به قهقرا می‌رود اما اگر عمق حرکت جامعه بشری را نگاه کنیم مشخص است که همه به سمت مفاهیم دینی پیش می‌روند و انسان‌ها نیز پوست می‌اندازند و عواملی که موجب کدورت بین انسان‌هاست از بین خواهد رفت.
رئیس‌جمهور دولت دهم با بیان اینکه عشق به همبستگی، عدالت و... می‌جوشد و بالا می‌آید، تصریح کرد: همه انسان‌ها در انتظار روز موعود هستند و فکر می‌کنند در یک روز موعد برای استقرار توحید و عدالت در کنار هم قرار می‌گیرند.
احمدی‌نژاد گفت: هر جای دنیا که می‌رویم حرکت مردم به همین صورت است که بر عدالت، پاکی و عزت پافشاری می‌کنند و همین‌طور مرزها را برمی‌دارند.
وی خاطرنشان کرد: اینکه صهیونیست این‌قدر عصبانی شده و می‌خواهد کاری را انجام دهد و یا اربابان آنها در کاخ سیاه عجله دارند به دلیل این است که سیلی راه افتاده و وقتی بارش شدید شد، آن کسی که در قلب بارش است چیزی را نمی‌بیند اما آن کسی که دور دست‌ها را نگاه می‌کند متوجه می‌شود که چه اتفاقی افتاده است.
رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه دیوارها دارند به هم می‌پیوندند و به یک رودخانه می‌رسند، گفت: پس از این همبستگی ریشه همه تجاوزها، ظلم‌ها و اشغالگری‌ها از بین خواهد رفت و نهرهای کوچک به لطف خدا روزی به یک رودخانه عظیم تبدیل خواهد شد و همه خوبی‌ها را با خود آورده و بدی‌ها را پالایش می‌کند.
احمد‌ی‌نژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی با همه عظمتش برای انتقال این پیام برپا شده است، گفت: حقیقتی که در حال حاضر دارید، بسیار بسیار از آن چیزی که در روز ظهور اتفاق می‌افتد متفاوت‌تر است و اگر عظمتی در جمهوری اسلامی است به خاطر این پیام و محتوای نظام جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی درست شد تا جهان را به این پیام دعوت کند.
وی با تاکید بر اینکه امروز پاک‌ترین، مومن‌ترین و شجاع‌ترین مردم، ملت ایران هستند، اظهار داشت: اینکه از داخل و خارج به ما فشار می‌آورند به دلیل آن است که همه شیاطین بسیج شده‌اند و خیلی ساده‌لوحی است که بعضی‌ها فکر می‌کنند شیطان در این گوشه و آن گوشه به دنبال مسائل جزئی است زیرا شیطان خیلی عاقل‌تر از آدم‌هاست.
رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم با اشاره به اینکه شیطان پس از 7 هزار سال عبادت در مقابل خداوند ایستاد و از خدا فرصت گرفت که انسان‌ها را از مسیر الهی منحرف کند و با همه انسان‌ها در طول تاریخ اعلان جنگ کرد، گفت: شیطان می‌خواهد ریشه را بزند زیرا خداوند تا روز ظهور امام زمان(عج) به شیطان مهلت داده و آن روز، روز مرگ شیطان است. بنابراین مشخص است که بزرگ‌ترین دشمنی شیطان با امام خواهد بود.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: شیطان می‌بیند بوی بهار می‌آید و روز مرگ شیطان است و سعی دارد تا یاد بهار را از ذهن ببرد و بهار را غیرممکن معرفی کند و بگوید بهار نشدنی است اما ملت ایران کمر شیطان را می‌شکنند و بزرگ‌ترین خیمه‌گاه شیطان نیز جایی است که مردم بیشتر بهار را مطالبه می‌کنند زیرا اینها هستند که نسیم بهار و بوی بهار را پخش می‌کنند.
وی با بیان اینکه تولد بهار تولد همه انسان‌هاست، گفت: ما هر کدام روزی به این دنیا وارد شدیم اما تولد حقیقی ما آن روز است که بهار در دنیا حاکم شود.
به گزارش تسنیم، محمود احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بارها و بارها فدایی ملت بهاری ایران شوم و همچنین در پاسخ به یکی از هواداران خود که از وی پرسید کی برمی‌گردید، گفت: قرار ما بهار است.
یکی از هواداران از وی پرسید آیا در ترم بهمن‌ماه دانشگاه ایرانیان دانشجو می‌پذیرد گفت: امیدوارم.

سه شنبه، 7 آبان ماه 1392 برابر با 2013-10-29 ساعت 03:10
خبر بعدی : حذف 23میلیون یارانه ‌بگیر، نه حذف 3 دهک
خبر قبلی : مردم در انتخابات 92 به اصلاح‌طلبان پشت کردند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -