ابعاد توهین روزنامه بهار به ولایت بررسی شود

یک پژوهشگر دینی، خواستار واکاوی ابعاد توهین روزنامه بهار به ولایت و همچنین آشکار شدن دست‌های پشت پرده آن شد.

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه اهانت روزنامه بهار در ایام دهه ولایت ناراحت‌کننده و مایه تأسف و تأثر است، اظهار داشت: ارتکاب چنین تحرکاتی ریختن آب به آسیاب دشمنان اسلامی است و آحاد مؤمنان باید اعتراض خویش را به گوش مسئولان فرهنگی برسانند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه توقیف روزنامه بهار کافی نیست، ادامه داد: انجام چنین حرکات، اهانت‌ها و توهین‌ها نه تنها سبب ضعف اعتقادی و ایجاد شبهه در بین مردم نمی‌شود؛ بلکه آحاد ملت خداجو را بیش از پیش به اعتقادات راسخ‌تر کرده و رذالت این خط فکری را آشکار می‌کند.

وی تأکید کرد: مسئولان فرهنگی در وزارت ارشاد و مجلس و دولت در این رابطه باید ضمن اتخاذ موضع قاطع جلوی تکرار چنین حرکاتی را بگیرند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه مردم متدین همواره در برهه‌های مختلف وظایف خود را انجام می‌دهند، ابراز داشت: دلسوزان و نهادهای فرهنگی باید بدون سکوت و با قاطعیت و استحکام کافی برابر اینگونه اهانت‌ها ایستادگی کنند.

هاشمی، خواستار پیگیری مسئله اهانت روزانه بهار توسط سیستم قضایی شد و ابراز داشت: سیستم قضایی باید با پیگیری مسئله پی به ابعاد این اهانت برده و توهین کنندگان را به مجازات خود برساند.

امام جمعه آوج، حاکمیت ارزش‌ها را جزو ویژگی‌های نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمنان سیلی خورده از ائمه اطهار و انقلاب اسلامی در هر زمان با یافتن فرصت اندک با تخریب مقدسات و ارزش‌های اسلامی در صدد مخدوش کردن ارزش‌های اسلامی هستند تا به خیال خود مردم را از اسلام و ولایت جدا کنند.

هاشمی در پایان با تأکید بر اینکه پیامبر در واقعه غدیر رسماً جانشینی حضرت علی (ع) را اعلام کرد، یادآور شد: واقعه غدیر آغاز امامت و ولایت است و دشمنان و منافقان درصدد هستند تا ضمن شبهه پراکنی از قداست و برکات این واقعه بزرگ کاسته و آن را به فراموشی بسپارند.

سه شنبه، 7 آبان ماه 1392، 9:54 صبح برابر با 2013-10-29 ساعت 01:10
خبر بعدی : تذکر استاندار تهران به شبکه 5 سیما
خبر قبلی : حزب الله: زلزله‌های مشکوک در جنوب لبنان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -