باز هم نگرانی از وضعيت انفجاری دانشگاهها در مجلس

يکی از نمايندگان زن در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزير پيشنهادی روحانی برای وزارت علوم، توان وی در مهار وضعيت دانشگاهها و حرکتهای دانشجويی را به زير سؤال برد و وحشت رژيم را از اوجگيری حرکتهای دانشجويی به نمايش گذاشت.

زهره طيب زاده در پاسخ به اظهارات برخی مقامات دولت روحانی در مورد دانشجويان ستاره دار، اين دانشجويان را کسانی توصيف کرد که دانشگاه را به صحنه جنگ خيابانی بدل نموده بودند و گفت: اگر منظور از استاد و دانشجوی ستاره دار افرادی هستند که سردمدار برپايی تحصن ها و تظاهرات دانشجويی امثال واقعه 16آذر در جريان فتنه 88 در دانشگاه و خيابان هستند که مبادرت به حرمت شکنی به عکس امام و رهبری و شعارهای انقلاب نمودند يا عناصری که جريان فتنه 78 کوی دانشگاه را رقم زدند يا چادر دانشجويان بسيجی دانشگاه علم و صنعت را به آتش کشيدند... بفرمائيد تا مجلس مواضع صريح شما را به روشنی بداند.

اين نماينده مجلس رژیم به انزجار دانشجويان و استاتيد دانشگاه از حکومت اسلامی اعتراف کرد و خطاب به وزير پيشنهادی گفت: نحوه برخورد شما با اساتيدی که علنا در کلاسهای درس عليه انقلاب و نظام صحبت می کنند چيست؟ چه تضمينی دارد که وقايع سال78 و 88 در دانشگاه تحت مسئوليت شما تکرار نشود؟.

یکشنبه، 5 آبان ماه 1392 برابر با 2013-10-27 ساعت 12:10
خبر بعدی : کشف جالب درباره هزينه کردن بودجه حوادث غيرمترقبه
خبر قبلی : روایت وزیر از منظور روحانی از خالی بودن خزانه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -