در برابر فتنه 88 موضع گیری کند، رای میاورد

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور در روز گذشته بیان داشت: صالحی امیری در صورت موضع‌گیری شفاف در برابر فتنه می تواند برای نشستن بر روی کرسی وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد مجلس را به دست آورد.

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت‌وگو با " ندای انقلاب " با اشاره به برگزاری جلسه مشترک کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با سه وزیر پیشنهادی دولت بیان داشت: در مورد آقای فانی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش در مجموع نظر نمایندگان نسبتا مثبت است چرا که از نظر مدیریتی در رده های خرد تا کلان وزارت خانه آموزش و پرورش به ایفای نقش پرداخته است.

وی ادامه داد: سوابق ایثارگری، علمی ایشان بسیار مناسب است و از نظر سیاسی دارای روحیه اعتدال هستند و حاشیه سیاسی ندارند.

این عضو کمسیون آموزش مجلس بیان داشت: با وجود اینکه برخی از نمایندگان به خاطر سن آقای فانی نگرانی هایی دارند ولی به نظرم ایشان از مجلس می توانند رای اعتماد را به دست آورند چرا که وی دارای تجارب ارزنده ای است.

وی در ادامه به نظر مجلس و به ویژه کمیسیون آموزش در مورد آقای فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم نیز اشاره کرد و گفت: وی سوابق علمی نسبتا خوبی دارد. آقای فرجی در روز گذشته نظارتش را در باب دانشگاه همتراز نظام جمهوری اسلامی، مطالبات رهبری از دانشگاه، دین داری و التزام دانشجویان به مسائل دینی و الهی بیان کرد در حالی که به این موضوع نیز تاکید نمود که باید دانشگاه به نیازهای جامعه متصل و پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

خسروی تاکید کرد: ایشان دیدگاه های خوبی را مطرح کردند و با توجه به اینکه مسائل سیاسی تندرو در مورد ایشان مطرح نیست و در فتنه 88 نقشی نداشتند و دارای جوانی، تحرک و سوابق علمی مناسب هستند به نظر می رسد می تواند رای اعتماد مجلس را به دست آورد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس در مورد صالحی امیری و شبهات سیاسی که در مورد وی نیز وجود دارد بیان داشت: ایشان نیز در جلسه روز گذشته مباحث خوبی را مطرح کردند اما شبهات سیاسی در مورد ایشان مطرح است و این سوال پیش آمده که آیا ایشان در فتنه 88 نقش داشته اند یا خیر؟

خسروی گفت: آقای صالحی امیری مدعی بودند که در هیچ صحنه ای از فتنه 88 نقش نداشته اند و بعد از صحبت های مقام رهبری سخنان ایشان را فصل الخطاب قرار داده است.

وی تاکید کرد: به نظر من اگر آقای صالحی امیری موضع گیری شفافی در قبال فتنه 88 داشته باشد و بتواند در این زمینه به خوبی از خود دفاع کند رای اعتماد مجلس را به دست خواهد آورد.

پنجشنبه، 2 آبان ماه 1392 برابر با 2013-10-24 ساعت 02:10
خبر بعدی : مرگ بر آمریکا به منزله اعوذبالله من الشیطان الرجیم
خبر قبلی : همکاری با رژیم تهران؛ هشدار واشنگتن به اردوغان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -