ولایت فقیه محصول تفکر غدیر خم است

ساری - خبرگزاری مهر: معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، ولایت فقیه را محصول غدیر عنوان کرد و ابراز داشت: ولایت فقیه محصول تفکر غدیر است و ولایت فقیه ، جمهوری اسلامی ایران را از همه گزندهایی که در طول 35 سال انقلاب درک کردیم، دور نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا يونسي رستمي عصر دوشبنبه در حاشيه نشست تخصصي هم انديشي جهاني شدن دهه غدير در سالن اجتماعات هلال احمر استان، با بیان اینکه دهه ولایت، دهه بزرگداشت توحید، ولایت و حمایت از ارزش‌های دینی است، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و ترویج سیره و سنت ائمه اطهار (ع) رسالت تمام نهادها و دستگاه‌ها و به ویژه دستگاه‌های فرهنگی در این ایام است.

وي با اشاره به لزوم گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر دهه ولایت، افزود: رسالتی که بر عهده نهادها و دستگاه‌های فرهنگی در این ایام قرار دارد، بحث فرهنگ‌سازی و ترویج سیره و سنت ائمه اطهار (ع) است.

وی با تاکید بر لزوم حاکمیت ارزش‌های دینی و ترویج معنویت و فرهنگ دینی در جامعه، بیان کرد: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین مسئله لزوم توحید همراه با ولایت است.

يونسي با اشاره به اهمیت ماه ذی‌الحجه و مناسبت‌های آن، گفت: این ماه با توجه به مناسبت‌هایش فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ علوی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسئله غدیر خم پیام امامت و ولایت در کنار توحید را تعمق بخشیده است، اضافه کرد: باید این مهم را مورد توجه قرار دهیم و از این ایام به شیوه‌ای اصولی استفاده کنیم.

وي گفت: تمام افراد باید در ترویج فرهنگ غدیر مانند فرهنگ عاشورا با تلاش و همت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

يونسي تصریح کرد: غدیر ظرفیتی دارد که از طریق آن می توان روشنگری کرد و کلیدی است که خیلی از راهها را برای کسانی که اصولی در این زمینه دارند باز می کند.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران، بيان داشت: غدیر به ما می آموزد که تبیین معارف اسلامی در صلاحیت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و در غیر اینصورت سرنوشتی متفاوت می یابد و این اهل بیت(ع) هستند که در همه مسایل مرجعیت دارند.

وی تاکید کرد: امروز رمز حیات ما اتصال و ارتباط با غدیر و میراث دار غدیر، حضرت ولی عصر(عج) است، باید فرهنگ غدیر را به همگان بشناسانیم تا موفقیت فرزندان غدیر را در رویارویی با تفکر ضد اسلامی ببینند.

سه شنبه، 30 مهر ماه 1392، 4:34 بعدازظهر برابر با 2013-10-22 ساعت 02:10
خبر بعدی : آخوند حائری شیرازی عزادار شد
خبر قبلی : راستگو همچنان به صورت پيامكی تهديد می‌شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -