تهیه طرح مناسب اعیاد مذهبی برای دفاتر مشق دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تهیه طرح مناسب با اعیاد مذهبی برای نصب به‌روی جلد دفتر‌ مشق دانش آموزان خبر داد.

خلیل رضایی صبح امروز در نشست فعالان و مسئولان فرهنگی استان بوشهر با بیان اینکه معرفی عید غدیر در یک هفته کار بسیار دشواری است، گفت : برنامه‌های متنوعی برای این اعیاد تدارک دیده‌ایم که مطمئنیم از طرف فرهنگیان و دانش آموزان با استقبال روبرو خواهد شد.

خلیل رضایی با بیان اینکه برای این اعیاد دوره ضمن خدمت 12 ساعته برای معلمان گذاشته‌ایم، گفت: 5 نمره از نمرات درس‌های معارف و تعلیمات دینی پایه‌های مختلف دانش آموزان به اینگونه فعالیت‌ها اختصاص داده شده و سرودی نیز به مدارس داده‌ایم تا در این هفته در مراسم صبح گاهشان بخوانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تهیه طرح مناسب با اعیاد مذهبی برای نصب به‌روی جلد دفتر‌ مشق دانش آموزان خبر داده و گفت: برای مبارزه با هجوم فرهنگی دفترهایی تهیه کردیم برای یک سال مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد تا دفترهایی به موضوعات دیگر کارایی نداشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز در این نشست گفت: در دهه ولایت و امامت به پخش گزیده‌هایی از فرمایشات امام راحل پرداخته و برنامه‌های این هفته را به صورت کامل در برنامه‌های تلویزیونی و بخش‌های خبری به اطلاع مردم می‌رسانیم.

منصور لاوری با بیان اینکه به صورت زیرنویس برنامه‌ها را به اطلاع مردم خواهند رساند، افزود: برنامه‌های شبانه و عصرانه تلویزیون و رادیو و برنامه‌های ویژه در دل برنامه‌های روتین و تدارک میزگرد از برنامه‌های ویژه ما برای اطلاع رسانی ایام دهه ولایت خواهد بود .

شنبه، 27 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-19 ساعت 12:10
خبر بعدی : نیروی سرکوبگر انتظامی: برخورد با بدحجابان عمدی
خبر قبلی : الشرق الاوسط: مذاکره برای ساخت بمب


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -