رشد 50 درصدی تربيت حافظان قرآن كريم در گرگان

گرگان- خبرگزاري مهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: تعداد متسابقین دوره تربیت حافظان قرآن کریم در مقایسه با سال گذشته 50 درصد رشد نشان می‎دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سلیمانی فرد روز پنجشنبه در نشستی خبري یکی از اقدامات صورت گرفته را طراحي سامانه جديد عنوان كرد و در ادامه افزود: جهت شناسايي افرادي كه سالهاي گذشته در اين طرح شركت كرده اند سامانه‎ای راه‎اندازی شده تا فقط متسابقین جدید امسال در اين طرح شركت كنند.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان گرگان در ادامه با توجه به استقبال خوب شهروندان گرگاني از اين طرح بيان كرد: بر اساس اطلاعات ثبت شده تاکنون بیش از 3 هزار نفر براي اولين بار در این طرح نام‎نویسی کرده اند.

سلیمانی‎فرد تعداد افراد شركت كننده در اين طرح را بر اساس اطلاعات سامانه فوق در اماكن متبركه شهرستان گرگان را چنين بيان كرد: بر اساس اطلاعات خروجي از سامانه ثبت نام تاكنون امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان بیشترین کمیت ثبت‎نام را با یک‎هزار و 307 نفر در مقایسه با سایر بقاع متبرکه دارد و در امامزاده ابراهیم(ع) النگ 150 نفر، امامزاده سلیمان(ع) گرگان 234 نفر، امامزاده عبدالله و فضل‎الله(ع) روشن‎آباد 158 نفر، امامزاده عبدالله(ع) روستای زیارت 162 نفر تاکنون ثبت‎نام کرده‎اند.

وی در ادامه با اشاره به مشاركت 50 مربي حفظ قرآن كريم در اين طرح گفت: اين طرح در 10 روستای شهرستان گرگان برگزار می‎شود و مربيان اين دوره حداقل حافظ سه جزء قرآن هستند، دوره‎های تکمیلی این طرح را نیز گذرانده و دارای گواهی معتبر هستند.

آدينه، 26 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-18 ساعت 02:10
خبر بعدی : مرد هزار چهره دستگير شد
خبر قبلی : لرستان تحمل کلنگ‌های غیرکارشناسی را ندارد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -