شوخی‌های زننده حاج‌آقا با بانوان خبرنگار

روزنو-کنفرانس خبری سرپرست وزارت ورزش با حضور خبرنگاران در وزارتخانه ورزش و جوانان صبح دیروز برگزار شد. نکته‌ای که در رسانه‌های پرتعداد خبری کمتر به آن پرداخته شد، برخورد دور از شان نقویان – معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان – با خبرنگاران زن بود. قصه از آنجا شروع شد که طرح سوال از صالحی امیری از سمت خانم‌ها شروع شد و بعد از اینکه سوالات آنها تمام شد سرپرست وزارتخانه اقدام به ترک کنفرانس کرد. پس از آن حاج آقا نقویان وارد کنفرانس شد تا برای خبرنگاران سخنرانی کند. او در ابتدای صحبت‌هایش با اعتراض خبرنگارانی مواجه شد که فرصتی برای طرح سوال نیافتند. نقویان برای آرام کردن جو کنفرانس می‌گوید: شروع جلسه با طرح سوال از سوی خانم‌ها نوعی بی‌عدالتی بود! یکی از خبرنگاران زن پاسخ می‌دهد: «همیشه حق خانم‌ها ضایع می‌شود، یکبار هم حق آقایان ضایع شود» که نقویان پاسخ می‌دهد:«تا همین حالا هم خانم‌ها بیشتر از حق‌شان گرفتند!»

او همچنین درباره تعداد اندک بانوان ورزشکار به جای توضیح درباره‌ی امکانات اندکی که در اختیار بانوان است با لحنی آمیخته به شوخی گفت:« آنهم لیپوساکشنی که دردش از درد عمل سزارین هم بیشتر است!»

البته اطلاعات نقویان از درد سزارین و لیپوساکشن هم در نوع خود بسیار جالب است؛ آنهم از موضعی که تنها فردی می‌تواند به اظهار نظر بپردازد که هر دو درد را تحمل کرده باشد!

چهارشنبه، 24 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-16 ساعت 13:10
خبر بعدی : رییس دفتر خائن به جمهوری اسلامی در راه تهران
خبر قبلی : وفتی فیروزآبادی به اوباما درس دیپلماسی می دهد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -