در ژنو یک قدم از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم

امام جمعه بوشهر گفت: ایران اسلامی یک قدم از آرمان‌های خود و ارزش‌های شهدای والامقام عقب نمی‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در بوشهر که با شرکت گسترده مردم متدین بوشهر در مصلای این شهر برگزار شد با تبریک عید سعید قربان، این عید را نماد قربانی کردن خودگرایی و دنیاگرایی دانست و گفت: همانطور که حضرت ابراهیم می‌خواست عزیزترین فرزندش را در راه خدا قربانی کند هر انسان مومنی نیز باید در راه خدا همه چیزش را فدا کند.

وی کنار گذاشتن تمام تمایلات و آرزوهای غیر خدایی را نشانه مومن واقعی دانست و گفت: ترک گناه و انجام واجبات در زندگی از خصوصیات مومنین است.

خطیب نماز عید سعید قربان بوشهر، با بیان اینکه کارنامه امریکا در تاریخ معاصر سرشار از جنایت و تهاجم به جهان اسلام است گفت: امریکا دارای تاریخی پر از جنایت، چپاول، استعمارگری و زورگویی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خصوص مذاکره با امریکا اظهار داشت: ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی یک قدم از آرمان‌های خود و ارزش‌های شهدای والامقام عقب نمی‌گذارد چرا که ایران اسلامی از کودتای 28 مرداد تاکنون زخم‌های زیادی از امریکا بر سینه دارد.

صفایی بوشهری افزود: در صورتیکه امریکا در مقابل انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آورد و گذشته‌ها را با تکریم و احترام جبران کند این زخم‌ها التیام می‌بخشد.

وی همچنین بر توجه به توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار استان تاکید کرد و گفت: استان بوشهر با داشتن قابلیت‌های بالا می‌تواند به ‌عنوان الگوی توسعه و پیشرفت در ایران و خاورمیانه باشد.

چهارشنبه، 24 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-16 ساعت 12:10
خبر بعدی : امام جمعه: مگر در اصول اساسی می‌توان نظرسنجی کرد
خبر قبلی : دخالت در امور ترکیه؛ واکنش رژیم به اظهارات مقام ترک


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -