آخوند هرزه: نباید بعد از تماشای فیلم سکسی نطفه ایجاد کرد

دیگربان: محمد مهدی ماندگاری گفته ریشه بسیاری از «مفاسد» محبت غیر‌الهی است٬ رابطه زن و مرد در غرب از «حیوانات» هم «بد‌تر» است و نباید بعد از تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای «نطفه» ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «رسا» آقای ماندگاری شامگاه یک‌شنبه (۲۱ مهر) در دوره‌ آموزشی «سوژه‌یابی برای محرم و صفر» در قم این مطالب را بیان کرده است.

این عضو هیأت رئیسه مؤسسه «روایت سیره شهدا» گفته که «بیشتر مفاسد اجتماعی که از کانال محبت می‌گذرد به سبب محبت غیر الهی است.»

وی افزوده «محبت میان اعضا خانواده در زندگی مهم است ولی این محبت نباید به گونه‌ای باشد که فرد آن را به محبت الهی ترجیح دهد.»

به گفته وی «محبت شدید میان برخی از خانواده سبب شد که فرزندان خود را برای دفاع از کشور راهی جبهه‌ها نکنند.»

این روحانی محافظه‌کار در بخش دیگری از سخنان خود از «غربی» شدن فرهنگ مردم ایران اظهار تاسف کرده و از نحوه برگزاری مراسم عروسی‌ها انتقاد کرده است.

ماندگاری افزوده که «متأسفانه برخی از افراد حتی در انعقاد نطفه کودکان خود نیز دقت نمی‌کنند، یعنی پس از تماشای ماهواره و گوش دادن به آهنگ‌های نامناسب نطفه را منعقد می‌کنند.»

وی همچنین درباره رابطه زن و مرد در غرب ادعا کرده که ارتباط میان این دو جنس در غرب «از ارتباط حیوانات نیز بد‌تر است و در غرب وقتی یک زن با چند مرد مشغول می‌شود افراد افتخار می‌کنند.»

روحانیون حاکم بر ایران سال‌هاست تصویری غیر واقعی از غرب و روابط اجتماعی در آن برای مردم ارائه می‌کنند.

سه شنبه، 23 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-15 ساعت 13:10
خبر بعدی : رفسنجانی: افراطیون نمی گذارند با آمریکا ارتباط بگیریم
خبر قبلی : طرح اسلامگرایان برای حمله به تاسیسات شیمیایی روسیه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -