تائید سخنان نتانیاهو؛ نوه خمینی تهدید شد: مراقب کلام خود باشيد

روزنامه حکومتی خراسان: نه، اين ديگر يک بحث سياسي نيست تا بگوييم، اختلاف سليقه است و نظر هر کسي براي خودش محترم، يک بحث اجتماعي هم نيست که اختلاف آرا را به ديد منت داريم. حرف به «شکستن هنجارها» رسيده است و بالاتر به ساحت يک مسئله فقهي شرعي، که نمي توان آن را به حساب گرايش هاي جناحي گذاشت، بلکه اين جا، من، به عنوان يک شهروند معمولي از خانم «زهرا اشراقي»، براي بخش موسيقي گفت وگويش با الشرق الاوسط «استيضاح» مي کنم. اين که ايشان صداي فلان خواننده را مي شنود که درباره آن حرف و حديث فراوان است را به هيچ وجه نمي توان پذيرفت ايشان لازم نيست براي فهم حرمت آن نوع موسيقي به فتواي بزرگي مراجعه کند که هست و بود خويش را مديون اوست، حتي لازم نيست به آراي پدر بزرگوارش که روشن بيني عالم و عالمي روشنفکر بود رجوع کند، حتي نياز نيست از محضر برادر فاضلش جناب حجت الاسلام آقامرتضي بپرسد، مهندس علي هم مي تواند حکم اين مسئله را برايش بخواند نه اين که هنجار شکنانه از اين و آن بگويد. خوب است خانم اشراقي بداند و سخنان ايشان اگر حرف هاي «زهرا اشراقي» باشد نه مخاطبي دارد و نه حساسيتي برمي انگيزد، آن چه هم ايشان را مهم و هم حرفشان را راهي تريبون ها، مي کند نسبت ايشان به بيت بزرگ حضرت امام است که حفظ حرمتش بر همه ما واجب است و قطعاً برايشان واجب تر، اما اين قبيل سخنان قبل از هر کس توهين به اين ساحت واجب الحرمه است که اگر برايشان حکم وجوب نداشته باشد براي ما دارد و هيچ کس نمي تواند بگويد خانم اشراقي علاقه اش به امام از ما بيشتر است. اگر ايشان به عنوان رابطه نسبي، حس خويشاوندي دارند، ما به عنوان رابطه اعتقادي، به امام به عنوان رهبر، ولي، مرجع و مراد خود عشق مي ورزيديم و همين عشق مومنانه بود که با يک اشاره اش، دست از جان شسته راهي جبهه مي شديم. شايد امام و فتوايش براي برخي ها «عادي» شده باشد اما براي ما فتوا، نظر و حتي نام امام هميشه فوق العاده است و حرمت فوق العاده هم دارد. پس به عنوان يک رزمنده سابق و قلم زني اصلاح خواه مي نويسم که خانم اشراقي، براي اين گفتار هنجارشکنانه از ساحت امام و امت عذرخواهي کنيد و... در پايان ارجاع تان مي دهم به سخنان حجت الاسلام و المسلمين آقا سيداحمد خميني که خود سياستمردي پخته و صاحب علم و فضليت بود، در کتاب «رنجنامه» با شرح ماجرايي نوشت:

«...شبي تا صبح فکر کردم و به اين نتيجه رسيدم که من غير از آقايان بهشتي و هاشمي و خامنه اي و افرادي که در اين رديف مي باشند هستم، آن ها خود با بقيه فرق مي کنند ولي من فرقم با بقيه اين است که تنها فرزند امام هستم و تنها به خاطر فرزند امام بودن است که مورد علاقه دوستان و بعضي از مردم هستم...».

و قطعاً شما هم مي پذيريد، اگر عنوان نوه امام نباشد، شما نيز بانويي در شمار ميليون ها بانوي محترم اين ملک هستيد که نه تريبوني مي يابند و نه گفتارشان حساسيت ايجاد مي کند. پس مراقب کلام خود باشيد و حرمت امام را نگه داريد... .

سه شنبه، 23 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-15 ساعت 13:10
خبر بعدی : کاهش ۴۴ درصدی تولید خودرو در شش ماهه نخست سال
خبر قبلی : منبع حکومتی: مرگ بر آمریکا در قبله تهران طنین‌انداز شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -