حضور روحانی در دانشگاه تهران در فضای امنیتی

روحانی امروز در دانشگاه تهران حاضر شد و در یک فضای امنيتی و در مراسمی خالی از دانشجويان و فقط با حضور جمعی که برخی منابع حکومتی پيشاپيش آنها را دستچين شده معرفی کرده، سخنرانی كرد.

تصاويری که تلويزيون رژيم به طور مستقيم از اين نمايش پخش کرد به خوبی ترکيب شرکت کنندگان که بخش اعظمی از آنها مقامات و ايادی شناخته شده رژيم در دانشگاه و دانشجویان خارجی بودند را نشان می داد.

ایسنا در این باره نوشت: در مراسم امروز عده‌ای از دانشجویان کشورهای خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های ایران نیز حضور داشتند.

این منبع افزود: نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در این مراسم اعلام کرد که اجازه نمی‌دهند مثل سال 83 رییس جمهور "هو" شود.

ایسنا در ادامه نوشت: رییس جمهور ساعت 9 صبح وارد تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران شد که با شعار "صل علی محمد بازوی رهبر آمد" و تشویق حضار مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است شماری از دانشجویان ایرانی و غیربسیجی نیز که در بیرون سالن سخنرانی روحانی حضور داشتند، سرود "یار دبستانی" را می ‌خواندند.

در سخنرانی امروز دانشگاه تهران، روحانی بر خلاف ادعاهای پوشالی دوران انتخابات، دانشجويان را از حضور فعال در مسائل سياسی برحذر داشت و تأکيد کرد دانشگاه مرکز حزب نيست و افزود در دانشگاه ما يک زبان را بيشتر نمی پذيريم و آن زبان علم و خرد و عقلانيت است.

روحانی شعارهای خود در مورد تحقق آزاديهای سياسی را به تحقق آزادی اکادميک تغيير داد.

روحانی بقيه سخنان خود را به کلی گوييها و انشا خوانی در مورد جايگاه و منزلت علم در دانشگاه اختصاص داد.


دوشنبه، 22 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-14 ساعت 13:10
خبر بعدی : مذاکرات ژنو؛ مخالفت روسیه با درخواست ظریف
خبر قبلی : سرکرده حماس تهران ​را برای ​اقامت ​برگزيده؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -