عضو حزب الله: زندانیان موافق و مخالف نظام قربانی هستند

دیگربان: مجتبی دانشطلب یکی از چهره‌های حزب‌الله تازه آزاد شده از زندان اوین٬ زندانیان موافق و منتقد جمهوری اسلامی را «قربانی» این نظام معرفی کرد.

آقای دانشطلب که پس از تحمل شش ماه زندان٬ روز شنبه (۲۰ مهر) در وبلاگ خود نوشته که پس از پایان حبس «مجبورم با زندگی‌ای که لطمه خورده و آینده‌ای که خرابش کرده‌اند طرف باشم.»

وی نوشته که زندان برای حزب‌الله «توهین است، نامردی است. نه افتخاری دارد و نه آینده‌ای. از‌‌‌ همان طرفی که با او هم جهت بوده‌ای از‌‌‌ همان ضربه خورده‌ای. انگار که از پشت خنجر خورده باشی.»

دانشطلب در ادامه پست وبلاگی‌اش از بی‌ثمر بودن «اعتراض‌ها» و «مبارزات» زندانیان موافق و مخالف در در جمهوری اسلامی نوشته و افزوده «با این کار‌ها هیچ قدرتی سودای اصلاح پیدا نمی‌کند.»

این فعال سایبری حزب‌الله همچنین از دوستی خود با گروهی از زندانیان «جنبش سبز» در دوران زندان خبر داده و افزوده «آن‌ها حرف‌هایی داشتند، اما نتیجه‌ای که می‌گرفتند مضحک بود.»

دانشطلب در یادداشت خود آورده است: «قربانی بهترین واژه‌ای است که می‌توانم برای اکثر جوان‌هایی که به خاطر سیاست زندان را تجربه کرده‌اند به کار ببرم. چه آن‌هایی که دنباله رو قدرت‌طلبان رنگ و وارنگ شدند و چه ما‌ها که اعتماد بی‌جا کردیم و خودمان را در ورطه هزینه‌های ناروا انداختیم.»

وی همچنین نوشته که «شاید سرنوشت منتقدین هم هزینه دادن برای رسوا کردن ادعاهایی باشد که برای هیچ منصفی قابل پذیرش نیست. بنابراین بدون لحاظ هزینه‌های شخصی، قربانی‌های کاملا ناموفقی هم نبوده‌ایم.»

یکشنبه، 21 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-13 ساعت 14:10
خبر بعدی : از اسناد صندوق عقب رولزرویس شاه چه خبر؟!
خبر قبلی : به محجبه ها "باربی شهادت طلب" هدیه دهید + عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -