حمله شدید منبع حکومتی به پادشاه عربستان

سایت حکومتی قدس آنلاین: شاه سعودی خودش را به خواب زده است. ملک «عبدا... بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی در دیدار اخیر خود با «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر، مدعی شد که کشورش در کنار قاهره برای مبارزه با «تروریسم و فتنه» می ایستد.

پادشاه سعودی که میلیاردها دلار درآمد سرشار از فروش نفت کشورش را به دوستان خود در کشورهای مختلف عربی نظیر مصر می سپارد، ادعا می کند که در برابر تروریسم می ایستد. «تروریسم و فتنه» در کشورهای دوست و دشمن سعودیها البته معانی خاص خودش را دارد. در مصر که از همپیمانان قدیمی عربستان است و تاکنون نظامیان، بسیاری از طرفداران اخوان المسلمین را در این کشور به خاک و خون کشیده اند، کشتار و خونریزی به هیچ وجه دیده نمی شود و چه بسا که نظامیان را پشت پرده نیز ترغیب به این کشتارها می کنند.
اما در عراق وضعیت فرق می کند، در عراق بعد از سقوط صدام، سالهاست که سعودیها از حملات انتحاری و انفجار خودروهای بمبگذاری شده حمایت می کنند و در راستای از بین بردن تمامیت ارضی و تفرقه افکنی بین شیعیان و اهل تسنن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، به طوری که فقط در 9 ماه گذشته در این کشور بیش از 5 هزار نفر از مردم مظلوم و بیگناه که بیشتر آنها زنان و کودکان بوده اند، جان خود را از دست داده‌اند. در سوریه وضعیت بسیار بدتر است، در این کشور حدود چهار سال است، انواع و اقسام کمکهای مادی و تسلیحاتی به شورشیان تکفیری و وهابی داده می شود، تا بتوانند حکومت مردمی این کشور که دلخواه سعودیها و آمریکاییها نیست و در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی حضور دارد، از میان برداشته شود.
در سوریه تاکنون 120 هزار نفر کشته شده اند و این جنایات را تروریستهای مورد حمایت آل سعود هر روز و هر روز تکرار می کنند. دلارهای نفتی عربستان که اصطلاح «خادم الحرمین» را نیز یدک می کشد، در حالی که باید صرف اتحاد و همدلی بین کشورهای مسلمان و رفع محرومیت آنان شود، امروز صرف کشتار زنان و کودکان در سوریه و عراق می شود و برای این کشورها تفرقه را به همراه آورده است. شاه سعودی که کشورش بزرگترین خریدار سلاح از غرب است، خودش را به خواب زده است و ادعا می کند که از تروریسم بیزار است و با آن مبارزه می کند، در حالی مروج اصلی تروریسم و افراطی گری در کشورهای مسلمان، آل سعود است و دلارهایش را صرف بی ثباتی در کشورهایی می کند که با سیاستهای تفرقه افکنانه این رژیم، مخالفت می کنند. حکومت استبدادی سعودی سلاحهای خریداری شده را در کشورهای سوریه و عراق در اختیار شورشیان قرار می دهد، تا منطقه را بی ثبات کند و عناصر وهابی را بر سرنوشت مردم حاکم کند.

شنبه، 20 مهر ماه 1392، 9:02 صبح برابر با 2013-10-12 ساعت 04:10
خبر بعدی : دشمنی دیرینه شریعتمداری با ظریف
خبر قبلی : اعتراض به دادن پست جدید به وزیر کشور


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -