امت اسلامی جواب یاوه‌گویی‌های آمریکا را 13 آبان می‌دهد

امام جمعه شهربابک گفت: ملت ایران جواب قاطع یاوه‌گویی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در روز 13 آبان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی وضعیت نابسامان بیمارستان شهربابک را پایان دهد.

وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی شهربابک خاطرنشان کرد: مردم را سرگردان جاده‌های سیرجان، یزد، رفسنجان و سایر شهرستان‌های همجوار نکنید.

منتظری با اشاره به اهمیت دعا و نیایش به درگاه خداوند بیان داشت: دعا بهترین سلاحی است که علاوه بر زنده نگه داشتن یاد خدا در دل و تقویت ایمان، انسان را در مقابل چالش‌های زندگی و حوادث مختلف بیمه می‌کند.

وی عید سعید قربان را مظهر ایثار و فداکاری در راه خدای بزرگ دانست و گفت: مسلمانان با اقتدای به ابراهیم خلیل در این روز مبارک با تقدیم قربانی‌های مختلف و اطعام نیازمندان و فقرا زمینه را برای تقرب به پروردگارشان را افزایش می‌دهند.

امام جمعه شهربابک با گرامیداشت شهادت امام محمد باقر (ع) به ویژگی‌های اخلاقی آن امام همام اشاره کرد و بیان داشت: سیرت و صورت زیبا و وقار شکوه امام پنجم، برخورد بسیار مهربان با مردم، صدقات و دستگیری نیازمندان و عیادت بیماران و رعایت نهایت آداب الهی مهمترین ویژگی‌های اخلاقی امام پنجم (ع است.

منتظری عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون 34 سال صبر و استقامت ملت ایران دانست و عنوان کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا نشانه غیرقابل اعتماد بودن آمریکائی‌هاست.

وی ابراز داشت: ملت ایران جواب قاطع یاوه‌گویی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در روز 13 آبان می‌دهد.

آدينه، 19 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-11 ساعت 14:10
خبر بعدی : با مکانیزم ورود به بازار در نرخ ارز دخالت کنید
خبر قبلی : جمهوری اسلامی با آمریکای متجاوز وارد مذاکره نمی‌شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -