کشف جسد سه زن خفه شده در بيابان‌ های قم

به گزارش ایران، رئيس پليس استان قم در یک مصاحبه اختصاصي گفت: چندي پيش گزارش‌هايي به دستمان رسيد كه سه زن به‌طرز مشكوكي كشته شده‌اند و اجسادشان در بيابان‌هاي اطراف قم رها شده است، با توجه به شرايط خاص اين قتل‌ها تيمي ويژه از پليس آگاهي مأموريت يافت سرنخي از عاملان جنايت به‌دست آورد.

با توجه به شگرد مشابه، موقعيت جغرافيايي و انگيزه در قتل اين سه زن مشخص شد كه قتل‌ها سريالي بوده است. تحقيق از خانواده اين زنان نشان داد آنان براي انجام كاري خانه‌هايشان را ترك كرده‌اند و همراه خود پول، طلا و جواهرات داشته‌اند كه به سرقت رفته‌است.

هر سه زن خفه شده واجسادشان در يك محدوده بياباني رها شده بودند. كارآگاهان در قوي‌ترين فرضيه و با توجه به شخصيت اجتماعي و خانوادگي سه زن پي بردند كه آنان با سوار شدن بر خودروهاي مسافركش به دام جنايتكاران افتاده‌اند.

با سرنخ‌هايي كه به‌دست آمد پليس توانست دو مرد مسافركش را كه با همدستي يكديگر دست به اين جنايات زده بودند دستگير كند و آن‌ها با توجه به مداركي كه پليس جمع‌آوري كرده بود چاره‌اي جز اعتراف نديدند. دو قاتل سريالي اعتراف كردند به بهانه مسافركشي طعمه‌شان را سوار خودرو كرده و با خوراندن آبميوه مسموم ابتدا آنان را بيهوش کرده و سپس به بيابان برده و در آنجا خفه شان مي‌كردند و به سرقت پول وطلاهايشان دست مي‌زدند و براي اين‌كه دستگير نشوند هر سال دست به يك جنايت مي‌زدند.

پنجشنبه، 18 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-10 ساعت 13:10
خبر بعدی : چرا در شیراز مجسمه ‌ای از حافظ نیست؟
خبر قبلی : روحانی: ایران اسلامی متعلق به امام زمان است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -