خامنه ای: حرکت پرشتاب علمی (اتمی) نباید از دور بیفتد

منطقه در حال عبور از پیچ تاریخی است

ایسنا: شرکت کنندگان در هفتمین همایش ملی نخبگان جوان امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار که در حسینیه امام خمینی برگزار شد، تاکید کردند: شما مهندسان پیشرفت آینده کشور هستید، سیاست و گفتمان پیشرفت علمی با شتاب بالا یک سیاست بنیادی برای نظام است، پیشرفت واقعی یک کشور جز با علم امکان پذیر نیست.

ایشان همچنین تصریح کردند:حرکت پرشتاب علمی نباید از دور بیفتد،معاونت علمی رییس جمهور بسیار مهم است، توصیه من به معاونت علمی این است که کار را از صفر شروع نکنید، خلأها را پیدا کنید و قوت‌ها را از دست ندهید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین تصریح کردند: حوادث 2 سال اخیر منطقه بسیار مهم بود، یک پیچ تاریخی بود که البته هنوز تمام نشده و منطقه در حال عبور از آن است و سرنوشت آن هنوز نهایی نشده است. و غربیها نیز نگران این حوادث هستند.


پرونده هسته ای، سنگ محک ماست

کیهان تهران که تحت نظر نماینده رهبر جمهوری اسلامی منتشر می شود و بیانگر دیدگاههای او است، در يادداشت روز خود نوشت: پرونده هسته ای، سنگ محک جمهوری اسلامی است. اگر ايران در اين پرونده از حقوق خود عقب نشينی کند و به خيال اعتمادسازی روی بخشی از حقوق خود خط بکشد، غرب را مطمئن می کند که با فشار می تواند به نتيجه مطلوب خود برسد. با اين وصف نحوه مواجهه تيم مذاکره کننده نه فقط سرنوشت برنامه هسته ای مان بلکه سرنوشت بسياری از موضوعات اساسی و حساس مرتبط با ايران را مشخص می کند.

چهارشنبه، 17 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-09 ساعت 13:10
خبر بعدی : سه محقق آمریکایی برنده جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۳ شدند
خبر قبلی : درخواست قانونگذاران از اوباما برای تشدید تحریمها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -