پاسداران: دیپلماسی بدون اقتدار دفاعی موفق نخواهد بود

سپاه نیوز: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه بدون اقتدار دفاعی، دیپلماسی نمی‌تواند به جلو حرکت کند، گفت: یکی از مولفه‌های اصلی برای موفقیت در عرصه دیپلماسی، تحکیم، تقویت و اقتدار دفاعی است.
به گزارش سپاه نیوز، رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم معارفه خود در این سمت که عصر امروز با حضور وزیر دفاع برگزار شد، اظهار داشت: در قانون اساسی، 9 اصل به نیروهای مسلح پرداخته و بر تقویت و خودکفایی این نیروها تاکید کرده است.
وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به پیام آقا و رویکرد جدید دولت تدبیر و امید که نرمش قهرمانانه را در پیش گرفته، یکی از مولفه‌های اصلی برای دیپلماسی ما، تحکیم و تقویت پشتوانه و اقتدار دفاعی است که می‌تواند دیپلماسی ما را موفق‌تر کند. زیرا بدون اقتدار دفاعی، دیپلماسی نمی‌تواند به جلو حرکت کند.
طلایی‌نیک اظهار داشت: حضرت آقا طی چند بند دستور دادند که پیگیری لوایح در دولت و مجلس، انطباق نظرات مجلس با قوانین نیروهای مسلح، دفاع حقوقی از نیروهای مسلح در مجلس و انطباق آیین‌نامه و دستورالعمل‌‌های نیروهای مسلح با قوانین و مقررات کشور به عهده وزارت دفاع است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع‌ تاکید کرد: دفاع از حقوق نیروهای مسلح و وزارت دفاع در محاکم داخلی و خارجی از جمله وظایف این معاونت است.
طلایی‌نیک در پایان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما اولویت‌دادن به مصالحه، قبل از طرح دعاوی در محاکم قضایی است.

سه شنبه، 16 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-08 ساعت 03:10
خبر بعدی : ازدواج «فرزند خوانده» با «سرپرست» ازدواج محارم است
خبر قبلی : جنتی یک حوزوی را معاون فرهنگی ارشاد کرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -