بیش از ۲۹۰ هزار نفر مراجعه نزاع به پزشکی قانونی

ایلنا: در پنج ماهه نخست سال جاری آمار مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی ۱. ۱ درصد کاهش یافت و از ۲۹۳ هزار و ۵۲۳ مورد در مدت مشابه سال قبل به ۲۹۰ هزار و ۳۰۳ مراجعه در پنج ماهه امسال رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، از کل مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی در پنج ماهه امسال ۲۰۳ هزار و ۷۵۶ نفر مرد و ۸۶ هزار و ۵۴۷ نفر زن بودند. بر اساس آمارهای موجود تعداد مراجعین زن مربوط به نزاع در پنج ماهه نخست سال قبل ۸۵ هزار و ۵۱۳ نفر و تعداد مراجعین مرد ۲۰۸ هزار و ۱۰ نفر بوده است.

در این مدت استان‌های تهران با ۴۸ هزار و ۸۵ نفر بیشترین مراجعین نزاع را داشته است و پس از آن استان‌های خراسان رضوی با ۲۷ هزار و ۴۰ مورد و اصفهان با ۲۱ هزار و ۵۲۶ مورد در رتبه‌های بعدی مراجعین نزاع قرار دارند. همچنین در این مدت استان‌های خراسان جنوبی با یکهزار و ۵۴۳ مورد، ایلام با یکهزار و ۹۵۲ مورد و بوشهر با دو هزار و ۲۵۸ مورد کمترین آمار مراجعین نزاع را داشته‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در مرداد ماه سال جاری آمار مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی ۱.۷ درصد افزایش یافته و از ۶۲ هزار و ۵۲۱ مورد در مرداد سال گذشته به ۶۳ هزار و ۵۸۹ مورد در مرداد امسال رسیده است.

یادآور می‌شود در سال گذشته ۶۱۷ هزار و ۳۵۸ نفر به دنبال وقوع نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که بیشترین آمار مراجعین مربوط به تیرماه با ۶۳ هزار و ۵۴۸ مورد و کمترین آن مربوط به دی ماه با ۳۶ هزار و ۸۸۵ مورد بوده است. در پنج ماهه سال جاری نیز تیر ماه با ۶۵ هزار و ۱۵۹ مورد بیشترین آمار مراجعین نزاع را به خود اختصاص داده است.

شنبه، 13 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-05 ساعت 12:10
خبر بعدی : گشت زنی احمدی نژاد با اتوموبیل و اسکورت
خبر قبلی : هشدار در مورد افزایش شکارچیان یوزپلنگ


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -