حوض‌ها را خراب کرده و به جايش گل بکاريد

رئيس مجموعه تئاترشهر درباره وضعيت نشت آب حوض غربي تئاتر شهر در پلاتوي تمرين مجموعه از طرح شهرداري براي تبديل حوض‌ها به باغچه خبر داد و تاکيد کرد که وي با اين طرح مخالفت کرده است.

اتابک نادري درباره وضعيت پيش آمده و نشت آب حوض غربي مجموعه تئاتر شهر در پلاتوي تمرين اين بناي تئاتري و اقدامات لازم براي برطرف کردن مشکل موجود به مهر گفت: در گذشته نيز مشکل نشت آب حوض‌هاي غربي تئاتر شهر در فضاي زير آن‌ها وجود داشته است و اين امر باعث شد تا شهرداري اين حوض‌ها را ايزوگام کند.

وي ادامه داد: پيش‌‌بيني‌ام اين است که يا ايزوگام اين حوض‌ها درست انجام نشده و يا ايزوگام مناسب اين حوض‌ها نبوده است و بايد از مواد مخصوص ضد رطوبت که در استخرها استفاده مي‌شود، براي اين حوض‌ها استفاده مي‌شد.

رئيس مجموعه تئاتر شهر با اشاره به پيشنهاد شهرداري براي تبديل حوض‌هاي تئاتر شهر به باغچه يا «فلاورباکس» تأکيد کرد: من با اين پيشنهاد مخالفت کردم زيرا معتقدم اين حوض‌ها بخشي از مجموعه تئاترشهر هستند و بايد از آن‌ها محافظت کرد. به نظر بنده به جاي اينکه حوض‌ها را تبديل به باغچه کنيم به فکر مدرن کردن فواره‌هاي آن‌ها براي استفاده و زيباتر کردن فضاي پيرامون تئاتر شهر باشيم.

پنجشنبه، 11 مهر ماه 1392 برابر با 2013-10-03 ساعت 12:10
خبر بعدی : میلیاردی می‌گیرند و پشت‌ سرتان فحش می‌دهند
خبر قبلی : تکذیب برقراری پرواز کرمانشاه - بوستون


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -