تغییری در شرایط حصر کروبی ایجاد نشده است

سحام نیوز : پس از آنکه روز گذشته برخی از رسانه ها به اشتباه پست دو سال پیش فیس بوک فرزند مهدی کروبی را بازنشر کردند، سایت نزدیک به مهدی کروبی با تکذیب هر گونه دیداری نوشت: نه تنها تغییری در شرایط حبس وحصر ایشان ایجاد نشده٬‌ بلکه هرگونه خبر دیدار مقامات امنیتی و یا مسئولان نظام با ایشان نیز خالی از درجه اعتبار بوده و صحت ندارد.

سایت سحام نیوز در این باره نوشته است: صبح امروز شایعه ای مبنی بر خروج مهدی کروبی از حصر و حضور ایشان در منزل یکی از فرزندان٬ در فضای سیاسی و مجازی کشور پخش شد.

سحام پس از مصاحبه با اعضای خانواده آقای کروبی ضمن تکذیب این خبر تاکید می کند که نه تنها تغییری در شرایط حبس وحصر ایشان ایجاد نشده٬‌ بلکه هرگونه خبر دیدار مقامات امنیتی و یا مسئولان نظام با ایشان نیز خالی از درجه اعتبار بوده و صحت ندارد.

طی روزهای گذشته اخبار متعددی مبنی بر دیدار مقامات امنیتی با آقای کروبی ونیز آقای شمخانی با میرحسین موسوی در رسانه ها منتشر شده بود.

لازم به ذکر است در تمام مدت دوران حبس ایشان در ساختمان امن وزارت اطلاعات٬ آقای کروبی حتی برای یک شب نیز به منزل خودشان در جماران منتقل نشده اند.

سحام معتقد است که این شایعات صرفا با هدف کاهش احساسات مردمی و آماده سازی فضای عمومی کشور در صورت به عقلانیت رسیدن حکومت درباره آزادی آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد صورت می گیرد.

اکنون بیش از ۹۵۰ روز است که رهبران جنبش سبز در حبس و حصر خانگی به سر می برند.

با روی کار آمدن دولت روحانی٬ امیدهای مردمی برای آزادی این رهبران و سایر زندانیان سیاسی وبرداشته شدن فضای امنیتی بیشتر از گذشته شده است.

شنبه، 6 مهر ماه 1392 برابر با 2013-09-28 ساعت 08:09
خبر بعدی : تیراندازی به سمت اردوغان روی پل مصطفی کمال
خبر قبلی : نماینده مجلس: خانه مجردی دارم ولی فکر بد نکنید


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -