نرمش قهرمانانه؛ صدا گاهی بلند و گاهی آرام ولی مقصد....

صدا و سیمای رژیم: خطیب جمعه تهران سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل را قوی ، غنی و منطقی خواند و گفت : رئیس جمهور در این سخنان به نوعی نظام اسلامی را تبلیغ کرد .

آیت الله محمد امامی کاشانی در نماز جمعه تهران افزود : سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و جاهای دیگر تبلیغ حقیقت اسلام و تاکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه جهاد علاوه بر عرصه های دفاعی می تواند سیاسی هم باشد افزود : گاهی می شود فردی در یک سخنرانی جایی از صدایش را بلند و جایی را آرام ادا می کند و این که رهبر معظم انقلاب از نرمش قهرمانانه سخن گفتند همین است که گاهی صدا بلند و گاهی آرام می شود اما هر دو یک هدف را دارد و مقصد آن یکی است .

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت ایران در سی و پنج سال گذشته مظلوم واقع شده است افزود : باید این ندای مظلومیت گاهی با خروش و گاهی با آرامش به جهانیان اعلام شود .

وی ابراز امیدواری کرد خداوند متعال به نظام جمهوری اسلامی کمک کند و به دولت آقای روحانی نصرت دهد تا بتواند مشکلات سیاسی و‌ اقتصادی کشور را رفع کند .

آیت الله امامی کاشانی در ادامه به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل مبنی بر اینکه ما به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نیستیم اشاره و خطاب به اوباما خاطرنشان کرد : نظام ایران قابل براندازی نیست چرا که هویت این نظام در ارتباط با خداست و این نظام بر دوش تک تک امت استوار است .

وی اینگونه سخنان را نوعی رجزخوانی بی فایده خواند و گفت : مردم به این شعارهای بی ربط هیچ توجهی نمی کنند چرا که عطر جمهوری اسلامی ایران در فضای جهان استشمام می شود .

آیت الله امامی کاشانی گفت : غرب به جای رجزخوانی ادعاهای خود را در عمل اثبات کند .

آدينه، 5 مهر ماه 1392 برابر با 2013-09-27 ساعت 12:09
خبر بعدی : سرکرده انتظامی: تا نوشيدن جام زهر یک یا حسین دیگر
خبر قبلی : نگرانی رژیم: شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -