آزار 4 کودک در پرونده مرد سابقه ‌دار

روزنو- پلیس در حال تحقیق از مرد 24ساله‌ای است که به آزار جنسی چهار دختر و پسر متهم شده‌ است. این مرد توسط شاکیان شناسایی و بازجویی‌ها از او آغاز شده است. خانواده دختر کم سن‌وسالی چندی قبل با مراجعه به پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی خبر دادند فرزندشان مورد سوء‌استفاده جنسی قرار گرفته است. در جریان تحقیقات مشخص شد مردی که سوار بر خودرو وانتی بود با دیدن این دختر که به تنهایی در خیابان حضور داشت به بهانه پرسیدن آدرس به او نزدیک شد و طعمه‌اش را به زور سوار خودرو کرد و وی را به منطقه‌ای خلوت کشاند و مورد آزار قرار داد.
در حالی‌که پلیس برای یافتن ردی از مرد وانت‌سوار وارد عمل شده بود دومین شکایت نیز علیه متهم ناشناس به ثبت رسید. دومین کودک نیز به همین شیوه مورد آزار قرار گرفته بود. چندی بعد نام دختر 11ساله‌ای به‌عنوان سومین شاکی ثبت شد. این دختر گفت: «مرد غریبه از من آدرس پرسید اما یکدفعه به‌زور مرا سوار وانت کرد و گفت اگر سر و صدا کنم من را می‌کشد خیلی ترسیده بودم. اصلا نتوانستم کاری بکنم تا اینکه راننده من را به جایی خارج از شهر برد و مورد آزار قرار داد بعد دوباره سوار ماشین کرد و در یکی از خیابان‌ها گفت از ماشین پیاده شوم او تهدید کرد نباید درباره این ماجرا به کسی حرفی بزنم اما وقتی به خانه‌مان رسیدم همه چیز را برای مادرم تعریف کردم.»
کارآگاهان با کمک شاکیان مشخصاتی را از مرد ناشناس تهیه کردند و دامنه تحقیقات را برای دستگیری او گسترش دادند اما تلاش‌های صورت گرفته به نتیجه‌ای نرسید تا اینکه این‌بار خانواده پسربچه‌ای با مراجعه به پلیس همان اظهارات را به زبان آوردند. پدر این کودک گفت: «وقتی پسرم به خانه برگشت به‌شدت ناراحت بود اما هرچه علتش را پرسیدم جوابی نداد تا اینکه بالاخره مادرش با او صحبت کرد و اصل موضوع را فهمید ما هم بلافاصله تصمیم گرفتیم شکایت کنیم.»
ماموران پلیس چند روز بعد چند مرد جوان را که احتمال می‌دادند در جرم آدم‌ربایی دست دارند بازداشت کردند و متوجه شدند مشخصات یکی از آنها بسیار شبیه به کودک‌آزار تحت تعقیب است. وقتی این مرد تحت بازجویی قرار گرفت اتهامش را انکار کرد اما معلوم شد او در شهری دیگر به همین اتهام پرونده دارد و اکنون با قرار وثیقه آزاد است.
کارآگاهان در شرایطی که متهم خودش را بی‌گناه معرفی می‌کرد از چهار شاکی دعوت کردند در پلیس آگاهی حاضر شوند. همه این کودکان وقتی در برابر متهم قرار گرفتند او را به‌عنوان مرد وانت‌سوار معرفی کردند و در حالی‌که به شدت ترسیده بودند گفتند همین مرد بود که آنان را مورد آزار قرار داد.
بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

چهارشنبه، 3 مهر ماه 1392 برابر با 2013-09-25 ساعت 13:09
خبر بعدی : پنج هزار هکتار از زمین‌های چای به ویلا تبدیل شد
خبر قبلی : سن مجازات اعدام؛ دختران، 9 سال و پسران، 15 سال


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -