سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسین دشتی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان سپاه شهرستان دشتستان اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کرده‌اند و روز به روز به سمت موفقیت بیشتر حرکت کرده‌اند.

وی افزود: امروز دشمنان با همه توان برای ضربه زدن به نظام تلاش می‌کنند که همه باید هوشیار باشیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می‌کند خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در راه دفاع از نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

دشتی تصریح کرد: ملت ما در انقلاب مشروطه، تجربه حکومت اسلامی نداشت و به همین علت بود که حکومتی مستبد رفت و حکومتی مستبد آمد.

وی اضافه کرد: اگر رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور علما در این انقلاب نبود نظام اسلامی ما بیمه نمی‌شد و گرفتار مشکلاتی همانند عصر مشروطه می‌شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ابراز داشت: نظامی که امام خمینی (ره) بر مبنای ولایت بنا کرد فریادی به گوش جهانیان رسانده است که معتقد است دین، اخلاق و انسانیت در کنار جمهوریت می‌تواند جامعه را اداره کند.

دشتی تأکید کرد: امروز افتخار سپاه این است که در خدمت نظام اسلامی و رهبری است و امیدوار هستیم در راستای تحقق اهداف نظام به توفیق لازم برسیم.

پنجشنبه، 28 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-19 ساعت 02:09
خبر بعدی : ایران اسلامی؛ مردی که هر روز همسرش را شکنجه می‌کرد
خبر قبلی : دشواری دانش‌آموز بودن در کوره‌های آجرپزی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -