حل مشکلات اقتصادی چاره‌ای جز گرایش به قرآن ندارد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به ضرورت توجه به قرآن در زندگی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی چاره‌ای جز گرایش و انس با قرآن نداریم.نسخه قابل چاپ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس، پیش از ظهر امروز در اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل ارتش و خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: امیدوارم خداوند بزرگ عیدی ما را همنشینی با قرآن در دنیا و آخرت قرار دهد.

وی افزود: علاقه‌ای که ما به ارتش و فرماندهان آن داریم، عاملی است که هر چند وقت یکبار ما را در جمع نیروهای خدوم ارتش حاضر می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: ما مرد حرف هستیم و شما ارتشیان گرامی مرد عمل.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به رسالت قرآن افزود: رسالت اصلی قرآن هدایت انسان از تاریکی به سوی نور است و قرآن مجید می‌فرماید: "کتابی را که خدا برای شما نازل کرده است شما را از ظلمت به سوی نور هدایت می‌دهد".

وی با بیان اینکه قرآن تاریکی‌ها و زشتی‌های فردی و اجتماعی را از بین می‌برد گفت: ما با تمسک به قرآن می‌توانیم تاریکی‌های فردی، اخلاقی و اجتماعی جامعه خود را از بین ببریم و آنها را تبدیل به نور کنیم.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به ضرورت تدبیر و تدبر در قرآن گفت: پس از تلاوت و تفسیر قرآن تدبر در قرآن مهم است و باید آیات قرآن را خوب درک کرد، زیرا تک تک آیات قرآن برنامه‌های زندگی را به ما ارائه می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه انس با قرآن سختی‌ها و مشکلات جامعه را برطرف می‌کند، گفت: این روزها سخن از حل مشکلات اقتصادی است و قرآن می‌فرماید اگر می‌خواهید مشکلاتتان حل شود با قرآن انس بگیرید و ما نیز برای حل مشکلات اقتصادی چاره‌ای جز تمسک به قرآن و حرکت در مسیر الهی و تقوا نداریم.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید هر جا بنده‌ای دچار سختی شد و به خدا تمسک کرد خداوند باب جدیدی را برای آن باز می‌کند و از آسمان‌ها و زمین برکات را بر آنها نازل می‌کند به طور قطع اگر انسان‌ها ارتباط خود را با خداوند محکم‌تر کنند خداوند از آسمان برای آنها خیرات و برکات می‌فرستد و خیر دنیا و آخرت در گرو توجه به قرآن است.

شنبه، 23 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-14 ساعت 11:09
خبر بعدی : ارتش در امور قرآنی یکی از پیشگام‌ترین سازمان‌هاست
خبر قبلی : دستبرد ميلياردی از کاخ موزه نياوران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -